nesteldrang

hoi allemaal,hebben jullie er ook last van?dat je alles schoon en opgeruimd wilt hebben.Bij mij is dit momenteel heel erg, mijn man wordt er gek van ha ha ha.wij wonen nog niet zolang in een een nieuwbouw huis dus er zijn nog wat dingen wat nog af moet.en dat kan ik nu heel moeilijk zien,maar het hoort erbij zullen we maar denken.verder wil ik dat alle kastjes opgeruimd en netjes zijn voordat de baby er is.erg he!nou hoor het wel of er vrouwen zijn die zich hier in herkennen. groetjes patries

JA, heel herkenbaar!

Nou moet ik zeggen dat het bij mij meer tussen mijn oren zit, want ben al moe als ik de benedenverdieping gezogen heb.... maar puntje bij paaltje heeft mijn man er ook wel een beetje last van! zo heeft hij gisteren de voorraadkast helemaal opgeruimd en is ie van de week al bezig geweest om zijn computerkamer op te ruimen! leuk om te zien hoor! (las dat als de man er ook "last" van heeft, hij eigenlijk laat merken dat hij er klaar voor is, de baby mag komen!)

Ik maak elke dag een lijstje wat ik allemaal wil doen en vandaag staat erop: de was wegwerken, de twee lades van de woonkamerkast uitzoeken en opruimen en de vissenkom schoonmaken en als er nog tijd is wat rompertjes strijken!!!

Dus we gaan weer aan het werk! nou moet ik zeggen dat het heel fijn voelt als er weer iets "af" is!

Liefs Sabina

ojaaaa heeeeeeeel herkenbaar.. heb de hele keuken al schoongemaakt.. alle kastjes deurtjes tegeltjes noem maar op.. alles uitgeruimd..   maar ook ik ben wel helemaal gebroken na de tijd....... maar ja   hoort er allemaal bij he

groetjes suuz 35wk3dg

grappig is dat toch...nesteldrang!

Bij onze eerste had ik het totaal niet. We waren ook nog maar een half jaar in onze nieuwe woning en moest nog het een ander gedaan worden. maar daar maakte ik me niet druk om. de laatste 5 weken was het ook een hittegolf..dus lekker niks doen.

nu...hahahahaha..heb ik ook een beetje nesteldrang ontdekt.
maar niet van: de ramen en gordijnen moeten gewassen worden en de keukenkastjes uitgesopt.
het zijn meer de dingen van: wat een troep in ons dressoir..opruimen die zooi. de kastjes in de badkamer heb ik al uitgemest gehad.(en wat ik echt niet meer gebruikte; weg ermee).

wie weet of ik straks toch nog een schoonmaakkick krijg betreft gordijnen ofzo. hahaha.

groetjes elise.

hoi hoi

wij hebben et een grote verbouwing achter de rug. en de kleine dingetjes moeten eigenlijk nog gebeuren (plintjes enzo.)
kan mee daar nu wel meer aan ergeren, maar verwacht ook ech tniet dat mijn lief dat nog helemaal afmaakt in die paar weken.

ik heb wel al de keukenkastjes uitgemest en gesopt. en ik erger me ook meer aan de inhoud van de kastjes dan de vloer en ramen. ik erger me wel aan de vloer, maar ik kan me er echt niet toe verzetten om, die te gaan poetsen...

mijn moeder heeft aangeboden iedere week een ochtendje te komen helpen poetsen. totdat de baby er is. dus ik denk dat dan het huis er wel wat netter uit gaat zien! hahaha

Nou hier begint het zo langzamerhand ook te komen, heb al een lijstje gemaakt van wat er nog moet gebeuren voor de bevalling. Mijn man moppert hier wel over, want volgens hem wordt het lijstje alleen maar langer ipv korter hahaha. Ik ben nu 36+1 wk zwanger en ik weet uit ervaring van mijn vorige 2 zwangerschappen dat dze poetsmanie alleen maar erger wordt, variërend van de handdoekenkast uitpakken en opnieuw weer inpakken, de kelderkast opnieuw ordenen enz.enz. Achteraf heb ik mezelf voor gek verklaard dat ik dat soort dingen gedaan had, maar ik weet wel zeker dat ik het nu ook weer ga doen. Gek hè wat hormonen (laten we 't daar maar op houden) toch allemaal met je doen? Succes met poetsen allemaal hihihi (is wel een teken dat de bevalling dichterbij komt)

Nou bij mij uit het zich momenteel vooral in het heel erg zenuwachtig worden voor zaken die ik nog niet in huis heb. De   box!!! Deze zouden we van een nicht van mijn man krijgen, maar door omstandigheden staat die nog steeds bij een vriendin van haar. Ik kan daar dus echt wakker van liggen.

De opruim en poetsmanie zit hier vooral bij mijn man. Hij heeft de hele keuken gepoetst. Alle kastjes leeggemaakt en schoongemaakt en opnieuw ingedeeld. We hebben eindelijk een badkamerkast gekocht (na 3 jaar subtiele en minder subtiele hints van mijn kant) en dus nu ook ingeruimd.

Ik vind het wel prima zo. Ook leuk te lezen dat het betekent dat hij er helemaal klaar voor is. Dat herken ik wel. Hoewel hij ook super zenuwachtig is.

zou het daarom zijn dat mijn lief vandaag met de plintjes voor de woonkamer in de weer is geweest?
zou dat zijn vorm van nesteldrang zijn?

ik heb vandaag de bijkeuken onder handen genomen. die ziet er weer netjes uit en heb zowaar ruimte voor wat spullen die nu maar in de weg staan boven en in de kelderkast.

Terug
Bovenaan