Nesteldrang

Hoe gaat het allemaal met jullie?ik ben nu in mn 27ste week beland en heb al behoorlijk last van nesteldrang.gisteren alle ramen van binnen en van buiten gezeemd.vanmorgen heel de bovenverdieping.en heb voor volgende week al de koelkast en de douche op schema staan.en natuurlijk de keuken en kamer.ondanks de hitte heb ik er zin in!maar moet wel zeggen dat ik na 1 grote klus ook klaar ben voor die dag.ben dan verder wel nog veel aan het opruimen en wassen.aan het einde van de dag ben ik dan vaak nog moeier dan na een dag werken.dus word soms ook wel een beetje gek van mezelf.moet ook nog wat spulletjes voor de baby hebben zou willen dat alles al spik en span was.maar dat is gewoon nog niet haalbaar aangezien ik nu nog 3 dagen werk en kindje van bijna 3 heb rondlopen.ik weet hoor dat ik zeker nog 10 weken de tijd hebt(als het goed is)maar toch....wou dat alles klaar en schoon was..voor wie nog meer herkenbaar?
liefs jootje

Jaaa...ik ken het!

Ik ben 28 weken en alle kleertjes voor de babies liggen al gewassen en gestreken in de kast, de kasten op de bovenverdieping zijn al helemaal uitgezocht, alle hydrofiele luiers, beddengoed e.d. liggen ook al netjes klaar en als mijn verlof volgende week begint komen de kasten beneden en de koelkast aan de beurt....

Deze week ietsje doorgeslagen --> de binnenkant van de stofzuiger schoongemaakt....

Haha... ietsje doorgeslagen!!!??? Nou ik herken het in die mate dat ik een week of 3 geleden ineens zoiets had van: nu moeten we het babykamertje gaan bestellen. Toen moest het ook echt die week gebeuren.

En nu het werkkamertje opruimen zodat we daar straks babykamer van kunnen maken. Dus alle nodeloze zooi eruit en ruimte maken voor wat er bij komt. Verder heb ik gelukkig een schoonmaakster, maar ben wel erg gesteld op een schoon huis momenteel. En ik ga haar vragen om tijdens onze vakantie de binnenkant keuken uit te soppen enzo. Dus ja, ik herken wel het gevoel van: er moet wel het een en ander gebeuren voor als de baby komt straks, maar ik heb alle babykleertjes nog in een plastic zak zitten. De details komen wel zeg maar.

Ach, lekker aan toegeven als je daar zin in hebt!

grappig he, die nesteldrang.

We zijn bezig met de keuken, volgende week wordt de nieuwe keuken geplaatst dus ik was gister de kastjes aan het leeghalen en de spulletjes boven zetten, dus heel vaak de trap op en af. OMG ik was helemaal nat van het zweet.
Ik wil wel een hoop doen maar ik kan het niet allemaal wat ik wil, ik ben zo snel buiten adem en erg bezweet met deze warme avonden.

Volgende x bij vk moet ik urine meenemen, dat gaat ze controleren op eiwit. Ik hoop niet dat het beginnende zw vergiftigting.

Veel liefs
Marloes

grappig he, die nesteldrang.

We zijn bezig met de keuken, volgende week wordt de nieuwe keuken geplaatst dus ik was gister de kastjes aan het leeghalen en de spulletjes boven zetten, dus heel vaak de trap op en af. OMG ik was helemaal nat van het zweet.
Ik wil wel een hoop doen maar ik kan het niet allemaal wat ik wil, ik ben zo snel buiten adem en erg bezweet met deze warme avonden.

Volgende x bij vk moet ik urine meenemen, dat gaat ze controleren op eiwit. Ik hoop niet dat het beginnende zw vergiftigting.

Veel liefs
Marloes

hoi hier ook hoor haha.. nesteldrang..
alleen zijn er eerst andere dingen die voor gaan.. de tuin is namelijk nog niet af omdat we hier net wonen. dus daar zijn we nu elke avond bijna mee bezig.. hopelijk komen morgen de tegels erin.. dan kan ik tenminste op een fatsoenlijk terras zitten.. maar pffff... wat ben ik het zat om steeds buiten in de rommel te zitten.. mijn handen jeuken bijna om het te gaan doen maar dat is toch een tikkeltje te zwaar voor een zwangere van 30 weken .. haha..
verder ben ik ook aan het opruimen geweest en moet ook nog wat administratie uitzoeken.. verder moet alleen nog de commode bij ons zoontje op de kamer omdat we eerst de wieg op onze kamer zetten.. maar goed... alles hangt dus ook nog niet aan de muren... soms staat dat me zo tegen!!!
en dan als mn man tijd heeft de zolderverdieping aanpakken om er een kamer te maken + een dakraam. dus nog een hoop te doen!! maar komt wel.. doe alles in een rustig tempo..

Liefs, Christien

Leuk om te lezen dat ik niet de enige bent.want vond mezelf alweer overdreven.moet weekend en volgende week do nog werken dan bijna 3 weken vakantie dus ga dan lekker alle kleertjes enzo wassen.en de laatste spulletjes kopen.verder ga ik zoveel mogelijk proberen te genieten en te rusten.en lekker met de kleine meid bezig zijn.daarna nog paar weekjes werken en dan heerlijk verlof!en ga dan heel het huis spik en span maken haha.dochter ga dan ook gewoon nog 2 dagen naar de opvang zodat ik ook nog wat rust en tijd voor mezelf hebt
liefs

Helemaal nog niet veel last van eigenlijk... Maar denk dat dat ook komt omdat ik na een werkweek van 40 uur en meer helemaal de pijp uit heb!

In het weekend doe ik mijn normale huishouden en dat was het dan.... denk dat de drang bij mij pas komt in mijn verlof....

Succes allemaal met nestelen.

liefs

Terug
Bovenaan