Nesteldrang

We zullen zien of ik de drang ga ontwikkelen.
Tot nu toe ook inderdaad na fulltime werken te moe om me ergens druk om te maken.
Tenminste ik maak me wel druk maar verlang van men mannetje om het uit te voeren, zijn allemaal klusjes voor niet zwangeren.

Meiden gewoon lekker aan toe geven die nesteldrang, zal voorlopig de laatste keer zijn dat het kan.

Heb er weinig tot geen last van, begin nu alleen wat haast te krijgen met de kamer van onze zoon.

Verder nog he-le-maal niet bezig met kleertjes kopen, wassen of schoonmaken. Heb t met de eerste ook eigenlijk helemaal niet gehad, ben gewoon geen type voor nesteldrang denk ik :)

Ik heb ook nog nergens last van!!
Ik wil nu wel snel het babykamertje afhebben en wat andere dingen.
Maar echt nesteldrang heb ik nog niet. Miss als ik straks met verlof ga??

ik zou zooooooo graag alles hier klaar willen hebben.
we zijn beizg met de zolder verbouwen (komen de andere 2 te slapen) en dan is de babykamer aan de beurt.

uitwassen heb ik zoooooooo veel zin in maar kan eht nog nergens kwijt.
en poetsen.. mag niks meer ivm bekkenpijn dus moet alles aan een ander overlaten
(hoe frustrerend!!!!!!!!!!!!! GRRRRRR)

Herkenbaar! Wij hebben net een verbouwing achter de rug, dus kan nu eindelijk beginnen met het schoonmaken van alles en alles op orde brengen voor de baby. Ik probeer wel om het een beetje te verdelen. Helemaal met dit weer... Elke dag een beetje en dan wordt het weer helemaal spik en span!

gister is voor mij "het grote wachten" begonnen: heb nu zomervakantie en in de laatste drie dagen van de zomervakantie begint mijn verlof... dus ben nu vrij...

Vandaag: huiskamer helemaal van onder tot boven gesopt :p
Morgen: wc en badkamer in de planning...
Overmorgen: keuken
Dinsdag: slaapkamers boven
Woensdag: zolder :p

En dat met dit warme weer...

Je zou zeggen dat ik er moe van wordt... Maar het wwordt juist heerlijk rustig in mijn hoofd... Had nooit gedacht dat schoonmaken zo lekker kon zijn...

Is dit nou die nesteldrang???

Liefs,

T

p.s. waar blijft die regen en onweer!! Heb afkoeling nodig!!!

Terug
Bovenaan