nesteldrang

jaja het is mij ook overkomen nesteldrang heeft toegeslagen ,ben vanaf vorige week al bezig alles netjes en opgeruimd te krijgen.de tuin heeft een grote beurt gekregen en de zolder.de zolder boven de garage en van de week ff de kasten op de slaapkamers enz .manlief vind het niet erg haha ,alles is mooi schoon .zijn er nog meer die er last van hebben?

Pff k heb er ook al zo'n last van. Ik wil ook vooral alles tegelijk doen! Vreselijk. Babykamer heb ik nu al voor de 4e keer alles van plek verwisseld. Tot grote ergernis van 'manlief';)!

Erg herkenbaar! Alles moet schoon en netjes. Morgen gaan we trouwen en heb het hele weekend staan poetsen.Volgende week een intake van de kraamhulp. Kleding kasten opgeruimd. En eindelijk is het in mijn hoofd nu ook opgeruimd. Heerlijk.

ben bang dat ik er ook last van heb, kan opeens helemaal niet meer tegen rommel om me heen. Maar ik merk ook dat ik de laatste tijd helemaal geen zin meer heb om uit te gaan. Waar ik het eerst altijd erg leuk vond om dingen te ondernemen, zit ik nu eigenlijk het liefst gewoon lekker thuis met manlief :)

Heb er ook last van, het enige jammere is dat ik niet veel meer kan door mn bekkeninstabiliteit waardoor ik manlief constant achter zn vodden aanzit met 'Doe dit, doe dat...' En aangezien hij geen nesteldrang heeft levert dat enige irritatie op haha :)

Ik kan er geen last van hebben omdat ons huis in puin ligt vanwege een verbouwing. We gaan vanaf zaterdag bij mijn schoonouders wonen. De babykamer is ook nog niet af... stressen dus!

Mamoni! Gefeliciteerd met je bruiloft! Veel plezier vandaag!

Ook ik heb last van nesteldrang. Al sinds een maand moet alles schoon, opgeruimd en netjes zijn. Mijn vriend vindt het ook niet erg, maar ik vind het wel erg dat hij zo een sloddervos is!
Wordt er soms helemaal gek van: Schoenen door het huis, niet opruimen, vuile was in de badkamer laten slingeren.

Nog iets: leg ik iets op de trap omdat het naar boven moet...loopt hij er zo langs!!
Zo frustrerend haha. Maarja, ben nu ook echt een controlfreak, dus alles moet zoals ik het wil: netjes en schoon :)

Terug
Bovenaan