nesteldrang

Zucht........... praat me er niet van haha.
Manlief wordt helemaal gek van mij! Wil alles weg hebben van was en strijk. Ben elke dag aan het afstoffen en weet ik het wat. Want stel je voor dat.... hahaha
Kinderkamer moet en zal deze week klaar zijn en ja het is gelukt.
Gelukkig ben ik niet de enigste die er last van heeft, mijn moeder en schoonouders ook. Dus die helpen driftig mee hahaha

haha grappig nu al! nee ik heb er geen last van tot nu toe.Misschien over een aantal weken maar nee alles is netjes bij ons :p

lekker blijven poetsen hoor als dat een goed gevoel geeft.
xxx

ah noeki1982, wij zijn ook nog met de babykamer bezig, dus je bent niet de enigste hihi..
maar aangezien ik morgen alweer 30w zwanger ben begint voor mijn gevoel de tijd toch wel te dringen..
daardoor ligt bij ons het huishouden juist een beetje stil, ben alleen nog maar met de babykamer bezig!!
xxx

Hey!

Hier ook nog in een verbouwing; oudste twee moeten nog naar een andere kamer (waar we nu mee bezig zijn), babykamer moet daarna nog..veel verhuisdozen nog uitpakken etc..en dan gaan we ook nog een week op vakantie! Whaaaaaaa! Maargoed, bij de vorige twee zaten we ook aan het eind van een verbouwing en das ook goedgekomen dus...zal dit keer ook wel..
x mvtwee

Hier ook wel nesteldrang, maar door m'n bekken en de vermoeidheid kom ik er niet aan toe. Hier dus ook tegen vriendlief 'doe dit en doe dat'. Gelukkig vindt hij dat niet erg, maar voor mij is het soms wel frustrerend. Nog een paar weken volhouden!

Mwa, ben altijd al iemand geweest die liep te stressen omm het huishouden, dus heb ik er niet zo opvallend last van denk ik :p maar rustig aan doenn he meiden!! Denk ook aan al die chemische dingen die je gebruikt bij het schoonmaken, is ook niet goed voor jou ede baby!!!

Terug
Bovenaan