nesteldrang?

Vandaag het hele huis op de kop gezet, ondanks mijn bekkenpijn, was de troep zo zat. Nu ik meer thuis zit irriteert mij het steeds meer en zie ik alles wat niet schoon (genoeg) is. Zal die nesteldrang dan toch nog komen bij mij.

Groetjes kim
 
Blijkbaar wel Kim! Yeah!
haha!
Doe je wel voorzichtig met je bekken. Ik heb een bekkeninstabiliteit en let ondanks de pijn soms nog niet op dat ik niet teveel doe.

Veel succes!

Groetjes Kim
 
Haha, herkenbaar!! Helemaal kriegel word ik er van :) Alles moet schoon en netjes! Hou jezelf wel in de gaten.... Op tijd met de beentjes omhoog! Liefs
 
Ja hoor, ben 26 bijna weken, maar de nesteldrang komt nu al. Misschien omdat het mee speelt dat de kindjes eerder kunnen komen.
Niet zozeer uit het het zich in poetsen, maar alles moet klaar staan. Vooral de was.
Bij m`n vorige zwangerschap begon het met de gordijnen die ik opeens heel vies vond. Was niet zo, maar ik vond dat. En ja hoor, begin van deze week vond ik de gordijnen weer heel vies.....

Succes met de nesteldrang en lekker uitrusten op z`n tijd.
 
Wij hebben een hond die niet weet of ze haar vracht nu moet loslaten of vast houden, erg irritant overal haar en ik kan niet meer stofzuigen (bekkeninstabiliteit) zeur bijna elke dag aan mijn man z'n hoofd of hij wil stofzuigen. Hij zegt er nog niets van maar ik zie aan z'n gezicht dat het hem irriteert, hij moet het nog maar 6 weken volhouden.

Groetjes kim

 
Vandaag flink huisgehouden -letterlijk dus-, tot de schimmel in de badkamer en de textiel van de eetkamerstoelen toe! Ben normaal echt geen poetser en gelukkig helpt mams me 1 x per week mee nu de laatste maandjes, maar dit keer MOEST ik zelf aan de gang. Na het stofzuigen eerst met m'n man naar onze winkel geweest (om mezelf te beschermen en een verplichte koffiepauze te geven met collega's) Maar ook een nieuwe dweilstok gekocht (lees: schone mop). Dus toen we thuis kwamen de kamer gedweild onder het mom dat de oudste weer met z'n treinen door de kamer kon bouwen. Magnetron nog even uitgeboend en nu na het eten dus geen puf meer voor de afwas. Zou leuk zijn als dit nu de welbekende laatste nesteldrang is, dan kan de afwas vannacht nog wel tijdens de weeën. Hoezo wishfull thinking??
 
Terug
Bovenaan