Net één dagje oud... (foto's)

Zucht... ik was laatst ook nog even aan het kijken bij de oude foto's. Op één of andere manier is dàt de reden dat het stiekem weer wat kriebelt... Maar ik geef er niet aan toe.

Hierbij Tygo 1 dag oud...

Hier is Twan echt NET geboren, hij heeft de navelstreng nog om, maar ik vind dit zo'n moooie foto!!!!!

En hier is hij een paar uur oud en even lekker bij papa. Heerlijk

Liefs Maaike

Smelt... wat een lieve foto's!
Hier is mijn meissie, net geboren en aangekleed en voor het eerst in papa's armen (een van absolute lievelingsfoto's, ik krijg elke keer tranen in m'n ogen als ik 'm zie):

En hier is ze ongeveer 2 uur oud:

Ik kan me al bijna niet meer voorstellen hoe klein ze is geweest... toen 3122 gram en nu ruim 8 kilo!! Wow...

Groetjes,
Myrna, mv Isis (05-09-2006)

Deze foto is dezelfde dag (22 juli 2006) nog gemaakt. Siebe is 's nachts om 1.17 uur geboren. Zijn grote broer kon maar geen genoeg van hem krijgen toen hij hem voor de eerste keer zag en wilde hem continue aanraken. Zo vertederend.....en nog steeds is Merijn ontzettend lief voor Siebe. Hij is echt trots op zijn broertje en als Siebe tegen hem lacht, komt hij me dat altijd heel blij even vertellen. Ik hou zo ontzettend veel  van mijn mannekes!! Zij slepen me door deze moelijke periode heen....

Terug
Bovenaan