net 1e echo gehad:-(

Hoi allemaal!

Ik mag van de gyneacoloog, mijn man en mezelf niet te pessimistisch zijn, maar ik heb vandaag (ben nu 6 weken) mijn eerste echo gehad en er was in ider geval op te zien dat de locatie van het vruchtzakje goed was (geen bbz dus waar evt een kans op was na mij   operatie) maar er was in t vruchtzakje nog niets te zien! Ik dacht toch wel dat dat bij 6 weken t geval zou zijn. Er is hier zelfs iemand op t forum die een echo kreeg met 5,5 week en al een hartje zag knipperen! De gyn zei dat t waarschijnlijk nog wat te vroeg was en ik moet a.s dinsdag terug komen.

Nou maar hopen dat "ie"  binnen 5 dagen een groeispurtje maakt...
Wat denken jullie? Is t normaal dat je met 6 weken nog niks kunt zien???

Hoi hoi,

Wat spannend zeg, hopelijk was het gewoon nog iets te vroeg!
Met mijn vorige zwangerschap was  ik 6w3d met de eerste echo en toen was er wel een kloppend hartje. Volgens mij kan het heel goed dat het hartje de volgende keer wel  klopt.
We duimen voor je!

Succes met deze spannende dagen!

Groetjes mamalie

Hoi!

Ik snap je gevoel, maar het kan heel goed dat je nog te vroeg ben... dat het bijvoorbeel later is ingenesteld en dus een paar dagen achter loopt. Ik las ook dat je geopereerd bent, dus misschien was je cycles wel anders als normaal??
Ik heb net een echo gehad, en de arts waaschuwde ook dat het nog vroeg was en d at het goed kon dat er nog niets (of niet zoveel te zien) zou kunnen zijn.
Onzekerheid is het vervelendste gevoel wat er is helemaal met dit soort dingen...
HOop dat het heel snel dinsdag is, en dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt!

liefs sarah

Hoi hoi,

Tja, hier geen ervaring maar ik kan me voorstellen dat je toch wel erg onzeker bent nu. Probeer ervan uit te gaan dat het inderdaad nog te vroeg was en dat je volgende keer (wanneer mag je weer?) wél een prachtig kloppend hartje ziet!

In elk geval een dikke knuffel om je sterkte te wensen.

Liefs Saskia

Hallo,

Wat vervelend dat er nog niets te zien was, ik hoop dat het gewoon nog te vroeg was. Heb er zelf geen ervaring mee maar heb wel om me heen gehoord dat er pas activiteit is na bijvoorbeeld zo'n 6,5 week. Dus blijf hopen! Ik moet de 17e ook voor een echo ivm 2 eerdere miskramen mag ik er al vroeg heen. Hoop dat er dan wat te zien is want ik voel me erg onzeker. Kan me jouwn onzekerheid goed voorstellen.

Hallo allemaal!

Bedankt voor jullie geruststellende woorden!:)
En sorry, het was niet helemaal duidelijk, maar ik moet dinsdag terug komen voor de volgende echo.
Wat Sarah schreef klopt misschien wel: Mijn menstruatie werd zelfs ook nog gewoon in gang gezet (2 dagen later dan normaal) maar ebde na een paar dagen langzaam weg. Waarschijnlijk heb ik gewoon een heel late eisprong/innesteling gehad???
Ik ben gewoon gewend te tellen vanaf de  eerste dag van mijn laatste menstruatie en dan zou ik nu 5,6 weken zijn. Maar misschien ligt dat toch wat anders dan ik denk...

Hel erg bedankt allemaal en ik laat t dinsdag weten!

Terug
Bovenaan