net 1e echo gehad:-(

Oh, wat is die onzekerheid toch erg he...
Maar volgens mij kan er in 5 dagen wel veel gebeuren. Het gaat allemaal wel heel snel he. Behalve het wachten dan!! Succes de komende dagen en hou ons op de hoogte en lucht je hart.

Veel liefs

Jeetje, wat een onzekerheid.
Heb je 'eindelijk' je echo en nu weet je nog niets eigenlijk. Nou ja, behalve dat het deze keer wel op de goed plek zit en dat is ook al heel fijn!
Ik duim met je mee dat het nog te vroeg was en dat je dinsdag meer kan zien. Zullen slopende dagen voor je zijn, succes!

groetjes mama van Nienke

Hoi allemaal!

Ik had er een aparte topic voor gemaakt (HOERA!) maar ik zal t hier ook nog eens uitschreeuwen: HET WAS ALLEMAAL TOP! We konden een mooi vruchtje zien (van maar 5 mm dus wel erg klein, verklaart waarom er vorige week nog niets te zien was) en een kloppend hartje. Ik ben nu een stuk geruster, ondanks dat je weet dat t nog erg pril is.
Hoop dat t met jullie allemaal goed gaat. Die arme Mirjam....Je voelt je bijna schuldig als je zo blij bent....
Heel erg bedankt voor jullie medeleven en geruststellende woorden. We spreken elkaar elders weer he?Gr. Mamavanelin

Terug
Bovenaan