Net 3 weken zwanger en Corona.

<p><span style="font-size: 10.5pt; font-family: 'Verdana',sans-serif; color: black;">Hallo Allemaal,</span></p><p><span style="font-size: 10.5pt; font-family: 'Verdana',sans-serif; color: black;">Ik heb dit al een paar keer voorbij zien komen maar meestal wat later rond de 5 weken. Vandaar mijn vraag omdat ik me erge zorgen maak.</span></p><p><span style="color: #000000; font-family: Verdana, sans-serif;"><span style="font-size: 10.5pt;">Ik ben nu net 3 weken zwanger en ben met 2,5 halve week </span><span style="font-size: 14px;">positief</span> <span style="font-size: 14px;">getest</span><span style="font-size: 10.5pt;"> op Corona, en ik heb een dag en nacht koorts gehad schommelend tussen de 38,5 tot 39,5 ik durfde geen </span><span style="font-size: 14px;">paracetamol</span><span style="font-size: 10.5pt;"> in te nemen omdat ik daar verschillende reacties op internet over las. Toch heb ik s'nachts 1 ingenomen en daarna niet meer. (daarna duurde de koorts nog een dag)</span></span></p><p><span style="font-size: 10.5pt; font-family: 'Verdana',sans-serif; color: black;">Wel heb ik de volgende ochtend met de huisarts gebeld en die zei dat ik als de tempratuur boven de 39,5 kwam een paracetemol mocht nemen. Maar toen toch ervoor gekozen om het niet te doen.</span></p><p><span style="font-size: 10.5pt; font-family: 'Verdana',sans-serif; color: black;">Ik schrik er best wel van wat ik nu lees op internet over koorts tijdens het eerste trimester en vooral zo vroeg. Omdat het risico bestaat dat bepaalde lichaamscellen door warmte ontregeld kunnen raken. Heeft iemand dit ook zo vroeg gehad? En hoe gaat het nu?</span></p><p><span style="font-size: 10.5pt; font-family: 'Verdana',sans-serif; color: black;">Ik hoor het heel graag, </span></p><p><span style="font-size: 10.5pt; font-family: 'Verdana',sans-serif; color: black;">Groetjes</span></p><p> </p>

Ik ben 3 jaar geleden heel ziek geweest waarschijnlijk direct tot 1-2 weken na de conceptie. Was geen corona, want dat hadden we toen nog niet, maar een hele flinke buikgriep. Ook met hoge koorts
Wel paracetamol gebruikt. Mijn dochter is nu 2,5 en gezond

[quote quote=10543370]Ik ben 3 jaar geleden heel ziek geweest waarschijnlijk direct tot 1-2 weken na de conceptie. Was geen corona, want dat hadden we toen nog niet, maar een hele flinke buikgriep. Ook met hoge koorts Wel paracetamol gebruikt. Mijn dochter is nu 2,5 en gezond[/quote]

Wat vevelend dat je zo ziek bent geweest. Dat kan ontzettend vevelend zijn buikgriep.
Maar wat mooi dat jullie een gezonde dochter hebben. Heel fijn om te horen. Ik maak me best snel zorgen ook omdat dit onze eerste is. Dat maakt het dubbel zo spannend denk ik. 
Bedankt voor je bericht.

[quote quote=10543371]Hoi. Allereerst beterschap. Ten tweede relax! Je vruchtje kan wel wat hebben. En de paraceramol is echt wel ok als je huisarts het zegt. Liefs[/quote]

Bedankt voor je bericht. 
Doet mij goed, fijn dat ik het hier kan vertellen en dat het me wat meer gerust stelt.

Misschien dat jullie dat weten de clearblue test gaf afgelopen vrijdag 3+ weken aan.  Mijn laatste menstruatie  was 16 februari, nu heb ik een onregelmatige cyclus. Ik had op 8 en 9 maart een positieve ovulatie test maar hoe kan ik dan rekenen? Ben ik dan als je voor de ovulatie meetelt 5 weken zwanger? Soms snap ik er niks meer van.

Ben ook benieuwd, bij mij bijna hetzelfde..15 Feb laatste menstruatie
16 Maart positieve zwangerschap test
Vandaag test met clear bleu 3+
11 April eerste echo

Terug
Bovenaan