Net 3 weken zwanger en Corona.

[quote quote=10543397]Ben ook benieuwd, bij mij bijna hetzelfde..15 Feb laatste menstruatie16 Maart positieve zwangerschap testVandaag test met clear bleu 3+11 April eerste echo[/quote]
Ik heb net met de verloskundige praktijk gebeld en die zeggen inderdaad 5 weken zwanger. 

Hallo,

Ik hoop dat ik je een klein beetje gerust kan stellen. Ik heb tussen 2 en 3 weken zwangerschap ook Corona gehad. (En zelfs twee weken later ook nog een keer de griep)
Ik ben echt een 2 x een paar dagen tot een week behoorlijk ziek geweest. Moe, misselijk en koorts. Inmiddels 10 weken zwanger en een mooie echo met een kloppend hartje achter de rug. Natuurlijk biedt dit geen garanties voor jou maar ik hoop dat ik je toch een beetje gerust kan stellen. Je lijf zorgt heel goed voor je kindje, helaas word je zelf vaak zieker, door een zwakkere weerstand. Maar vanbinnen gaat het meestal gewoon goed. Maak je niet te veel zorgen. En een paracetamol mag je gerust nemen tijdens je zwangerschap als je je niet goed voelt. Ik wens je het allerbeste!

[quote quote=10543680]Hallo, Ik hoop dat ik je een klein beetje gerust kan stellen. Ik heb tussen 2 en 3 weken zwangerschap ook Corona gehad. (En zelfs twee weken later ook nog een keer de griep) Ik ben echt een 2 x een paar dagen tot een week behoorlijk ziek geweest. Moe, misselijk en koorts. Inmiddels 10 weken zwanger en een mooie echo met een kloppend hartje achter de rug. Natuurlijk biedt dit geen garanties voor jou maar ik hoop dat ik je toch een beetje gerust kan stellen. Je lijf zorgt heel goed voor je kindje, helaas word je zelf vaak zieker, door een zwakkere weerstand. Maar vanbinnen gaat het meestal gewoon goed. Maak je niet te veel zorgen. En een paracetamol mag je gerust nemen tijdens je zwangerschap als je je niet goed voelt. Ik wens je het allerbeste![/quote]  
Dat doet mij heel erg goed om te horen. Maar wat naar dat je je twee keer zo beroerd hebt gevoeld. Bedankt voor je bericht. En wat fijn om een goede echo te zien. Ik heb 19 april de 8 weken echo. Spannend. 

Terug
Bovenaan