net begonnen aan poging 3e kindje

A

Anoniem

Guest
hoi,

ik ben mirjam, 27 jaar. ik heb al twee zoontjes van net 4 en 2,5 en nu gaan we sinds kort voor de derde. ik heb constant het gevoel dat ik al zwanger ben, maar dat zal wel tussen mijn oren zitten.
ik heb begin januuari mijn spiraaltje laten verwijderen en heb 21 januari mijn eerste ong. periode weer gehad. (had ik twee jaar niet gehad) ik heb voor het weekend ongeveer mijn eisprong gehad en heb zo maar het idee dat het gelijk raak was.
ik weet wel, niet hopen en het gewoon op je af laten komen.
oh en het maakt me werkelijk niet uit of ik een zoon of een dochter krijg als ik zwanger mag raken. ik hoop gewoon op een gezond kind. ik heb twee prachtige zonen en daar wil ik best nog wel een van, maar als het een meisje mag worden is het ook heel welkom. (dat is voor al die mensen die nu voor mij gaan hopen dat ik een meisje krijg, want dat zeggen alle mensen in mijn omgeving ook, wat een lef niet?)

zijn er nog meer jonge moeders op het forum die al toe zijn aan een derde?
ik ken er in mijn omgeving ook niet veel. ik ben de eerste geweest hier met kinderen, en de rest van mijn vrienden en kennissen ging nog naar school. (nu nog trouwens)
ik wens alle mama's to be veel succes en ik hoor graag van jullie.

groetjes mirjam

hoi!
Ik ben ook een jonge moeder (iets jonger dan jij, ik wordt 24 en heb twee kindjes van 4.5 en 2 jaar, jongen en meisje) en ik ga met mijn nieuwe vriend ook aant proberen een derde kindje te krijgen en ik heb OOK het gevoel dat het de eerste keer gelijk raak is!!!
Ik heb mijn laatste ongi gehad vanaf 9 jan, 23 jan en de dagen eromheen bewust geklust, en nu zou ik dus   afgelopen vrijdag ongi moeten zijn geworden of vandaag, of ergens er tussen :s ik ken mijn cycles niet echt, ik kan mijn eisprong voelen dus doe geen berekeningen... maar NOG niks nakkes nada, en wat ik wel heb ik zeer gevoelige tepels,   (ja, sorry hoor :p ) wat ik ook had bij mijn andere twee zwangerschappen...
spannend voor ons allebei dus   :)
groet

Spannend voor jullie beide. Ik ben niet meer zo piep; 34 en wij gaan nu voor de tweede ronde voor een derde kindje. Wij waren van de eerste 3 keer (1 mk) ook steeds vlot zwanger, dus ik ben benieuwd of het nu ook vlot gaat lukken.

groetjes
greet

Ook ik ben niet zo'n jonge moeder, wordt 35 in april maar wij gaan ook voor de 3de
woendag slik ik de laatste pil en dan zien we het wel, heb nu een zoontje van bijna 9 maanden, dus als het mag lukken komen ze vlot op elkaar.
Onze oudste zoon  is overleden op 2 jarige leeftijd in 2006.
Dus door de omstandigheden een oudere moeder dan ik eigelijk had gewild, maar ja je hebt tenslotte niets in de hand of te willen.
Meiden succes, laten we hopen dat we snel zwanger mogen raken.

Hoi dames,

Ik ben Annemiek, 26 jaar en ik heb op 29 januari mijn Mirena later verwijderen.
Wij hebben al 2 zoontjes van 7 en 2,5 jaar, en zijn nu aan het proberen zwanger te raken van nr. 3. Als het goed is heb ik dit weekend mijn ei, ben op 30 januari ongi geworden maar ik weet natuurlijk niet of mijn cyclus gelijk weer normaal is.
Het maakt mij ook niet zoveel uit wat het word, als het maar een gezond kindje mag worden(mijn vriend wil heel graag een meisje voor mij,maar ja daar hebben we niets over te zeggen natuurlijk). Mijn omgeving weet niet dat we bezig zijn voor een 3de(alleen een goeie vriendin), ben wel heel benieuwd wat de reacties zullen zijn!

Groetjes Annemiek

quote: Bobbian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2009 09:52:59'));

Ook ik ben niet zo'n jonge moeder, wordt 35 in april maar wij gaan ook voor de 3de
woendag slik ik de laatste pil en dan zien we het wel, heb nu een zoontje van bijna 9 maanden, dus als het mag lukken komen ze vlot op elkaar.
Onze oudste zoon  is overleden op 2 jarige leeftijd in 2006.
Dus door de omstandigheden een oudere moeder dan ik eigelijk had gewild, maar ja je hebt tenslotte niets in de hand of te willen.
Meiden succes, laten we hopen dat we snel zwanger mogen raken.

@bobbian,
Wat lijkt me dat erg; een kind verliezen dat je al 2 jaar gekend en verzorgd hebt.
Hopelijk is jullie snel een derde en gezond kindje gegund.
groetjes
greet

ja, dat lijkt me het ergste wat je kan overkomen...

sorry voor de grote overgang die ik nu ga maken, maar
ik heb net een testje gedaan en....
ik ben zwanger!!!!    ik ben nog een beetje beduusd, ik weet het net anderhalf uur...
ik had het eerst helemaal niet verwacht, het is zo raar... maar 16 oktober zou ik uitgerekend zijn, ben nu dan 4.5 week, raar he....
hoop dat er veel volgen van jullie!
groetjes

Terug
Bovenaan