net begonnen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal!
Ik ben Maaycke, 26 jaar en net een paar dagen geleden gestopt met de pil en vind het allemaal erg spannend, zit nu al een paar uur te surfen en heb al veel gelezen over cervixslijm en temperaturen, erg veel info allemaal.
wel erg leuk dat er zoveel informatie is trouwens. Zijn er nog meer die net zijn gestopt met de pil? Ik zou het leuk vinden om ervaringen enzo uit te wisselen.
groetjes

Ja hoor, ik ben ook 26 jaar en vorige maand gestopt met de pil. Ben vorige week voor de eerste keer ongesteld geworden en vanaf nu gaan we er weer voor (voor ons tweede kindje!). Maar we gaan 't rustig aan doen in 't begin. Proberen niet TE veel mee bezig te zijn. Ook al is dat supermoeilijk voor mijzelf! Veel groetjes!

leuk!

Leuk man een tweede, meisje of jongen? en hoe oud?
ik probeer er ook niet al teveel mee bezig te zijn, maar dat valt niet.
Er verandert al zoveel als je alleen nog maar gestopt bent met de pil.

groetjes maaycke

Hoi,

Ook ik ben net gestopt met de pil. Begin januari ben ik gestopt. Ik ben 21 en ik ben gelijk begonnen met temperaturen, want ik weet niet wanneer ik ongesteld moet worden en als je eenmaal je eisprong hebt gehad dan wordt je 14 dagen daarna ongesteld.

groetjes,
lelie

hallo, Ik ben 21 jaar, eind dec gestopt met de pil, en ik vind het allemaal ook erg spannend!
Als iemand een keer zin heeft om te msn en, henrietteroosdevries@hotmail.com

groetjes

ik ben halverwege januari gestopt, maar ben niet aan het temperaturen enzo. Heb daar wel een hoop over gelezen, maar begin er zelf nog niet mee, als het te lang duurt dat ik zwanger wordt kan dat altijd nog, we zijn nu regelmatig aan het klussen dus ik hoop dat het goed gaat zo.
Maar hardstikke leuk dat er zoveel reacties zijn, en ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat met jullie.

groetjes maaycke

Hoi Maaycke,

Ik ben ook net gestopt vorige week en vindt het ook allemaal superspannend. Was er nooit zo mee bezig als nu ik gestopt ben en sta ook versteld van de info die je er allemaal op internet over kunt lezen. www.babybox.nl is ook een handige site, als je je cycles weet kun je daar precies je vruchtbare periode uit laten rekenen.

groetjes sophie

hoi maaycke

ik ben 21 en ben ook net gestopt met de pil, ik ben er sindsdien best wel veel mee bezig...

groetjes

Terug
Bovenaan