net begonnen

hoi ik ben 26 en wij gaan nu voor een 2de kindje we hebben al een zoontje van bijna 4 jaar veel succes gr mariet

Hallo allemaal,

Wat gezellig zo'n clubje. Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen worden. Ook ik ben 21.

Groetjes,
Lelie

hallo allemaal!!
geweldig dat er zoveel reacties zijn.
als je eenmaal besluit met de pil te stoppen gaat er ineens een andere wereld open en denk je dat je de enige bent, maar gelukkig niet!
wij hebben het alleen onze ouders verteld over de plannen en verder nog niemand het is dan wel fijn om je verhaal ff kwijt te kunnen op een forum en ook verhalen en ervaringen van anderen te horen.
ik hoop ook dat we allemaal snel zwanger mogen worden,......
ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen hier, moet 7-2 ongi worden dus nog ff afwachten.
ben benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat...
groetjes maaycke

Hallo!
Ik zei "ik PROBEER" er niet te veel mee bezig te zijn maar ik betrap me er toch op dat ik hier elke dag terug kom mee lezen en meeschrijven. Wij hebben het nog aan niemand gezegd. Maar iedereen weet wel dat wij vlug een tweede kindje wilden. Ons zoontje is nu 9 maanden. Hopelijk krijgt ie vlug een broertje of zusje!

hallo febe,
ook ik probeer er niet al teveel mee bezig te zijn maar mij lukt dat ook niet echt.
zit ook elke dag wel even te kijken op dit forum, ik vind het erg gezellig en ik ben blij dat ik niet de enige ben die het niet kan laten om het forum te lezen en dan toch nog ff een stuje te schrijven

succes!!

Hoi Maayke

Ik ben 23 en sinds november gestopt met de pil deze maand zijn we er echt aan begonnen omdat ik eerst heb afgewacht hoe mijn cyclus zou verlopen na het stoppen met de pil. Gelukkig is mijn cyclus normaal en moet 10 februari ong worden ben erg benieuwd.
Ik vind het erg leuk dat er zoveel meiden op deze forum zitten en dat we allemaal ons geluk, verdriet en zenuwen met elkaar kunnen delen.
Ik wens jullie allemaal veel succes de komende tijd.

Hoi Maayke,

Ik ben 24 jaar en sinds nov. gestopt met de pil en tot dus ver nog niks maar ik geef de moed nog lang niet op het is wel een wondertje wat er moet komen. toch baal ik als een stekker want vriendinnen van mij zijn wel zwanger of hebben net een kleintje gekregen ben heel blij voor hun maar ik wil ook graag met zo'n dikke buik lopen net als hun. maar ik denk dat alle meiden dat graag willen. ze zeggen altijn wachten duurt zo lang nou inderdaad. ik wens jou ook heel veel su6
net als alle andere meiden.

Liefs Jessica

ik ben 31 en ben in november ook gestopt met de pil veel succes allemaal groetjes detje

Terug
Bovenaan