net begonnen...

hoi holly, ja dat ken ik ook, mijn ongesteldheidsperiode was ook maar 2.5 dag en idd ook veel bruin, net als jou verhaal. ik vond het ook raar, maar denk dat het komt door het stoppen met de pil en het opgang komen van de boel. heb wel veel mensturatiepijn gehad.
voor ons wordt het ook spannend, volgende week zijn de dagen dat het zou kunnen gebeuren. gaan er lekker voor en zullen zien.
succes. groetjes

Hoi dames,

Holly, ik heb dat bruinige bloedverlies ook gehad, dat was bij mij een week voordat ik ongesteld moest worden, het duurde 3 dagen. Maar het zette bij niet echt door en voor zover ik begreep moet je dit ook niet als ongesteldheid rekenen. ben vandaag eindelijk ongesteld geworden op dag 42 van mijn cyclus. Blijkbaar een duidelijk geval van ontpillen. Ik had net als jou de hoop dat het een innestelingsbloeding is.

Wij hebben het aan niemand verteld dat we bezig zijn maar er zijn genoeg mensen die het vermoeden hebben. Als ik een wijntje afsla valt dat ook erg op omdat ik wel van een drnakje houd. Ga opeens  naar iedere verjaardag/feestje  met de auto  om maar een excuus te hebben om niet te drinken...
Maar ik heb het geluk dat mijn vriend erg meeleeft. Lijkt me niet leuk als dat niet zo is, maar misschien komt dat  nog wel bij jullie Verwonderd over alles (leuke naam trouwens  ). Het is een hele stap! Ik vond het wel heel bijzonder om samen met mijn vriend voor het eerst een zwangerschapstest te doen. Bakje plas op de eettafel en testen maar... Daarvoor nooit geweten dat mijn plas zo interessant kon zijn.

Maar aangezien ik nu net ongesteld ben geworden kan ik dit weekend weer eens lekker gaan genieten van een wijntje, heerlijk!!!!

Meiden, geniet van het klussen!
Groetjes, Irene

Hoi allemaal,

Irene, jammer dat je net ongesteld geworden bent... Maar idd, je moet dan maar de leuke dingen ervan zien, lekker een glaasje en ik verheug me al op een heerlijk sappig biefstukje en carpaccio als ik straks ongesteld ben, dan heb ik tenminste ook wat om naar uit te kijken als het niet gelukt is, hihi.

Ja, het is idd wel leuker als je vriend meer meeleeft.... denk dat het nog wel komt, wij hebben ook nog geen zwangerschapstest gedaan. Ik heb al besloten dat ik het met sinterklaas ga doen, lijkt me een leuk cadeautje!! Als ik mijn kortste cyclus neem sinds ik gestopt ben zou ik dan al ongesteld moeten zijn. Bij m'n langste is dat pas de zaterdag, de 8e, maar ik kan niet wachten...

Voor degenen die net gestopt zijn met de pil, bij mij ging het ook opeens allemaal anders dan toen ik hem nog slikte. Ik had enorm gevoelige borsten, voelde echt alles in m'n buik, krampen, kleine krampjes. Het was echt anders! Na de 2e ongesteldheid zonder pil werd dat minder. Ik heb nu wel het idee dat ik m'n lichaam beter 'aanvoel' nu. Ook merk ik nu het verschil in de afscheiding, weet niet precies hoe het heet, maar dat het vloeibaarder en dikker is zeg maar. Is wel grappig om te zien wat die hormonen allemaal met je lichaam doen.

Ik heb nu trouwens wel ook het gevoel dat ik me anders voel, maar dat kan ook tussen mijn oren zitten, zoals ik eigenlijk denk

Ik eet en drink nu trouwens niets meer wat niet 'mag'...

Terug
Bovenaan