net bevallen en een kinderwens???

Hier zit ik erg mee in tweestrijd!heb altijd geroepen dat ik 3 kids erg leuk zou vinden.nu hebben we er 2 en vind dit het eigenlijk wel goedzo.alles word ook steeds duurder en duurder en wil mn kids wel een leuk leven geven en leuke kleertjes....maar aan andere kant zou ik zooo graag nog 1 keertje een kindje in mn buik willen hebben...ah ja wie weet over een jaar of 4 weer als de andere kids naar school gaan,want 2 thuis vind ik best druk.
liefs jootje

Ja, ik herken het ook. Ik heb 2 stiefdochters en onze Julia is 9 weken geleden geboren. Ik had een droom van een zwangerschap, alleen de bevalling was verscrikkelijk, wat eindige in een keizersnede. Maar ik zou nu al graag weer zwanger willen worden, alleen mijn man vindt het met 3 kids wel meer dan genoeg. Met een 4de komen er ook andere dingen om de hoek kijken, dan is ons huis en auto veel te klein.....

Ik had t zelf eigenlijk nog ni zo dat ik meteen al weer een kinderwens had.
We hadden al voordat de kleine geboren werd over gehad dat dr op den duur een tweede bij zou komen.
Maar nu op t moment vind ik t wel lekker zo met eentje.

Haha, ik riep anderhalve dag na de bevalling ook al dat ik een tweede wil, en dat wil ik nog steeds! Ik zou eigenlijk nu al wel willen maar ehm... Tja het lukt dus nog niet echt met de sex (littekenweefsel enzo) en we gaan in juni trouwen. Ik wil liever niet zwanger zijn op mijn bruiloft... Maareh vanaf de huwelijksnacht wil ik het meteen gaan proberen hoor!! Kan niet wachten!

En ik zou dolgraag 3 kindjes willen, mijn aanstaande wilde er altijd 2, maar ik zie hem wel steeds enthousiaster worden voor 3... Wie weet ;-)

X
Evje

Ben vanmorgen op kraambezoek geweest bij mn vriendin.wat een klein popje zeg!3380 gram..zo klein is Kyandro nooit geweest,als ik dat dan weer zie dan zou ik het zooo weer willen niet om dat hele kleine maar kan het niet goed omschrijven,gewoon een gevoel van nog een kindje te willen.aan andere kant vind ik het zo ook wel leuk 2 kids...pfff gek hoor dat je zo in 2sstrijd kan staan.herkennen meer van jullie dit???want word er af en toe een beetje gek van.niet dat ik nu natuurlijk moet beslissen voor nog wel of niet een kind.maar meer frustrerend dat ik niet goed weet wat ik wil.mn man zou overgens ook nog wel een kindje willen
liefs jootje

@heppy; dat had ik dus ook! Ik had gelijk zoiets van dit wil ik nog een keer mee maken! Vond het zo bijzonder, is haast niet te omschrijven. Dat moment, dat je voelt dat ze geboren wordt... geweldig!

Terug
Bovenaan