Net de stap gezet om af te vallen, blijk ik zwanger te zijn.

Hier ook!
Net bezig met shakes voor het eerst proberen, ging super goed. 3.5 kilo in nog geen week. Blijk ik onverwacht zwanger!

Ik heb de reacties niet gelezen, dus ik heb geen idee of iemand dit al heeft gezegd, alvast sorry. Toen ik zwanger raakte  waren mijn vriend en ik bezig met koolhydraat beperkt eten. Afvallen ging toen ontzettend goed, geen honger en niet ongezond. Bij de verloskundige heb ik aangegeven dat ik op deze manier at en zij was helemaal voor! Ik mocht er mee doorgaan en dat doe ik dan ook
In het weekend eet ik tussen de middag een lekker broodje of als avondeten een bordje pasta... 

Ik zou alleen letten op goed blijven bewegen en gezonde tussendoortjes eten. Ik ben zelf 29 weken en nu 1,5 kg aangekomen. Voor mijn zwangerschap was ik echt goed bezig met afvallen, daar ben ik mee gestopt. 
Ik denk dat je jezelf als doel kan stellen voor een gezond voedingspatroon. Dan kan je het daarna weer goed oppakken! 

Oppassen met wat je eet om zo je gewicht te blijven managen.. en dan na de bevalling weer keihard aan de bak? pilates mag je volgens mij gewoon doen..

Mijn persoonlijke mening: afvallen en zwangerschap gaan best samen. Je moet niet doelbewust gaan afvallen maar als je gezond eet tijdens je zwangerschap is mijn ervaring dat je gewoon af kan vallen en maakt mijn gynaecoloog zich geen zorgen over de 8 kilo die er af zijn gegaan bij mij. Als je zwaarder bent moet je meer kcal eten om gelijk te blijven in gewicht, dus als je gezond eet, val je dan al snel af. Ik heb chips en chocola laten staan en eet daarnaast gezond, en val op die manier (semi onbedoeld) best wat af. 

Terug
Bovenaan