net eisprong gehad en nu enorm pijnlijke borsten zou het dan toch???

even een vraagje: ik heb vorig weekend mijn eisprong gehad, de 22e is mijn NOD maar heb sinds een paar dagen enorm pijnlijke borsten, zou het dan toch zo kunnen zijn??? iemand hier ervaring mee???? wat duurt wachten dan lang he. en ik ben nog maar bij ronde 1

hahah ja wachten duurt erg lang! Ik wil je niet al je hoop in duigen laten vallen, maar de afgelopen twee maanden heb ik ook pijnlijke borsten gehad en was helaas niet zwanger.

Ik zal voor je duimen dat het in 1x raak is!

Groetjes

Oh wat herkenbaar! Wilde net hetzelfde bericht plaatsen! Ik heb iets korter geleden mijn eisprong gehad, gok zo'n 3 a 4 dagen, maar heb sinds gisteren hele pijnlijke borsten, met name rechts ook hihi! Ik heb dit nooit, alleen altijd 1 dag voor ik ongesteld moet worden dus het is ook nieuw voor mij! Ik zit in ronde 10 dus herken mijn lichaam inmiddels een beetje. Die pijnlijke borsten ken ik dus alleen prcies 1 dag voor mijn ongesteldheid en dat duurt nog zeker 10 dagen! Ach meid, hou in je achterhoofd dat ik meerdere keren hoop heb gehad op kwalen die achteraf niks bleken te betekenen. Al hoop ik natuurlijk voor ons wat anders! Hou nog even vol met wachten!

Liefs Joy

ik heb ook nog nooit zulke gevoelige borsten gehad en inderdaad wel eens een dag voor de ongesteldheid. maar ja het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat dit komt van zwanger zijn. we zullen het volgende week wel weer merken.

groetjes

Helemaal herkenbaar, meteen na de eisprong ook altijd gevoelige borsten totdat ongesteldheid komt.
en helaas zegt dat al maanden helemaal niets..
Hoewel het bij jullie nu natuurlijk wel anders is als anders...
Zelf kijk ik altijd naar de afscheiding; wordt die al snel na de eisprong donkerder geel en dikker, san weet ik helaas voor die maand alweer genoeg .. :-(

Succes!!!!!!

Hier ook ervaring. Gevoelige borsten, ziek, zwak en misselijk, etc etc en dan toch weer gewoon ongesteld. Ik wil je hoop niet de grond in boren, maar ik had in de eerste maanden ook dat ik van alles en nog wat voelde. Echt voelde, maar dan bleek het achteraf niets te zijn. Ik hoop het voor je. Maar maak je niet te blij met een mogelijk dooie mus. Dat is namelijk veel zuurder!

Het gekke is dat ik nog steeds hele gevoelige borsten heb en nm rechts. Links is heel licht gevoelig...vreemd?!

@Jacja: wat voor afscheiding heb je dan als je zwanger bent? Ik kan het me van mijn eerste zwangerschap niet meer herinneren.
Had gister, de dag dat de gevoelige borsten begonnen, erg veel afscheiding, en vandaag weer helemaal niets. Tis zo vreemd een vrouwenlichaam haha!

Terug
Bovenaan