net eisprong gehad en nu enorm pijnlijke borsten zou het dan toch???

@Joy: Kan me herinneren bij de eerste zwangerschap dat ik ook wel veel geel afscheidng had, maar dat het niet dikker werd in de loop van de cyclus. (cyclus waarbij ik aan het eind zwanger bleek te zijn)
Maar dacht gelezen te hebben dat als je zwanger bent je afscheidng inderdaad meer wordt, maar het ook dun(ner) blijft omdat het embryo zich nestelt. Zo niet, wordt je afscheidng in je verdere cyclus weer dikker (en wordt dus later menstruatie)
Misschien als nieuwe vraag stellen wat anderen voor afscheiding hadden?? (lekker vraagje maar ja het is toch 'puur natuur'zullen we maar zeggen :))
Sterkte met het wachten.. als ik naar voorgaande kijk wordt ik weer ongesteld volgende week...
Hopelijk geldt dat niet voor jou/jullie!!

@Jacje: mijn afscheiding is inderdaad dikker nu. Weet niet of het in het begin van de cyclus veel dunner was maar vaak ontdek ik het natuurlijk in mijn ondergoed dus is het opgedroogd zeg maar. Hihi wat een lekker praatje dit!
Ik ga er ook vanuit dat ik ongi wordt net als voogaande maanden. Misschien wordt de pijn in mijn borsten toch verklaart door de eisprong. Zou dan wel nieuw zijn maar ga volgende maand weer ovutesten doen (doe ik om de maand zeg maar) en als ik dan posi test en mijn borsten ga voelen weet ik wel dat het met de eisprong te maken heeft. Ik heb ook sinds 3 rondes prcies 1 dag voor ik ongi wordt pijn in mijn borsten en dan weet ik wel genoeg. Maar een hormonale schommeling kan natuurlijk voorkomen. Ach dan heb ik weer een klacht erbij die zou kunnen duiden op een zwangerschap! Het moet niet gekker worden allemaal!

Terug
Bovenaan