net gestopt met de pil en nieuw op de site

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Dit is mijn eerste keer op de site en ik hoop veel ervaringen uit te kunnen wisselen.
Ben nog maar pas gestopt met de pil en zit in mijn allereerste pilvrije ciclus sinds ongeveer 10 jaar. Hoop natuurlijk dat het meteen raak is maar waarschijnlijk moet eerst de pil uit mijn lichaam zijn. Merk nu wel dat ik weer puistjes krijg en heb vaak last van steken in mijn rechteronderbuik.
Ben erg benieuwd hoe anderen zich voelden nadat ze gestopt waren met de pil.Oh ja ik slikte de diane 35 die kreeg ik toen voor puistjes en omdat erg veel bloed verloor. Hopen dat dit niet allemaal terug komt,

Marjolein

Hoi Marjolein,
Welkom om het forum. Het is erg fijn op dit forum.
Ik weet niet of je al een poosje bent aan het meelezen, maar ik moet
zeggen dat hier allemaal leuke meiden zijn. Ze geven je moed en het
is heerlijk om af en toe te spuien als we weer eens ongeduldig zijn.
Spannend he nu je dan ervoor gaat. Ik heb 11 jaar de femodene geslikt en
ben april dit jaar gestopt. Ik kan niet zeggen dat ik meer puistjes heb nu.
De reden dat ik toen ben begonnen met de pil was, naast anticonc, dat ik
zo een regelmatige cyclus zou krijgen. Nou ben nu een half jaar gestopt en
had meteen een vrij regelmatige cyclus.Je lichaam kan dus aardig veranderen.
En zoals je al waarschijnlijk hebt gelezen, het kan je aardig in de maling nemen
en bij iedereen is alles anders. Die steken in je buik lijkt heel normaal. Je verklaart het zelf, ontpillen. Moet je ongi er misschien ook aankomen?
Nou in ieder geval heel veel klusplezier en ik wens je veel geluk toe!

groetjes   Ilona

Hoi Marjolein,

Welkom hier!! Hopelijk voel je je gauw thuis.

Toen ik 2 1/2 jaar terug met de Diane pil stopte kreeg ik na een half jaar mijn acne terug... maar niet op gezicht... nee, op mijn rug... behoorlijk heftig... maar als ik mocht kiezen: liever rug dan gezicht... of ja eigenlijk helemaal niet!   Inmiddels is het lang niet meer zo erg, maar wel nog af en toen een flinke ontsteking en heb nu veel liettekens... niet leuk dus...

Nou, veel lees- en klusplezier!

Groetjes,

Tammy

Hoi Marjolein,

Welkom op t forum! Ik heb me toevallig gisteren aangemeld en ik kan je verzekeren; voor je t weet hoor je er helemaal bij!
Ik ga pas in november klussen voor een baby, maar ben me nu al wel helemaal aan het voorbereiden. Ben al een tijdje gestopt met de pil om wat zicht te krijgen op mijn cyclus. heb geen ervaring met Diana-pil en vervelende bijwerkingen. Vervelend voor je zeg! Hopelijk is eht tijdelijk en moet je lichaam gewoon even wennen.

Veel plezier op t forum!

lfs joet

Bedankt voor de reacties, ik moet maar gewoon afwachten hoe mijn cyclus gaat verlopen. Vindt het wel prettig om er met anderen over te praten. Ik heb het er natuurlijk wel met mijn vriend over maar verder vertel je niet zo snel dat je bezig bent om zwanger te worden.
IK hoop natuurlijk dat het snel gaat maar we hebben gelukkig wel de tijd.
Ben benieuwd naar jullie verhalen
Marjolein

hoi hoi en welkom!!!
ik ben in maart gestopt met de pil. ik slikte wel een andere dan die jij slikte. maar toen ik gestopt was kreeg ik ook weer meer last van pukkels. de ene keer meer dan de andere keer maar het is wel te doen gelukkig. ook moet ik echt vaker mijn haren wassen want die worden sneller vet bah.
mijn cyclus is niet regelmatig en dat vind ik het enige vervelende sinds ik gestopt ben met de pil.

groetjes sibje

hallo

Welkom hier. Ik heb me van de week ook aangemeld hier.
Ben 2 weken geleden ook gestopt met de pil en we willen voor
de 2e gaan, hebben een dochter van 11/2 jaar. De vorige keer
heeft het bijna een jaar geduurd voordat ik in verwachting was dus ben
benieuwd deze keer. Was toen ook niet misselijk e.d merkte het alleen dat
ik na de 29e dag niet meer ongesteld was geworden.
Tot nu toe geen last van ontwenningsverschijnselen van het stoppen met de
pil, was de vorige keer ook niet. maar goed dat wil niet zeggen dat het nu
ook zo gaat. Mijn cyclus was de vorige keer wel gelijk zo rond 28/29 dagen.
Dus het is toch wel weer spannend.
Ik wil je bij deze veel succes wensen.

Groetjes bg

hallo meiden, ook ik heb dit forum gelezen en heb mezelf aangemeld, heb dit verder nog nooit gedaan, maar vind het wel fijn om te lezen hoe jullie het allemaal ervaren. ik ben na 12 jaar met de pil (cyproteronacetaat) gestopt, en op 22 juli heeft mijn man de strip weggegooid hij was er klaar voor! ben benieuwd hoe lang het zal duren. je hebt het tenslotte niet voor het zeggen.   ik hoop dan ook  dat ieders wens in vervulling mag gaan.
 groetjes bianca 28 jaar.

Terug
Bovenaan