net gestopt met de pil en nieuw op de site

Dag meid,

Kom er gezellig bij. Ik ben eind januari gestopt en in maart voor het echie gegaan. Ik heb 15 jaar de pil geslikt microgynon 30 en voor de pil had ik altijd hevige buikpijn was behoorlijk lang ongesteld ongeveer 9 dagen.

Nu na de pil heb ik ook weer een regelmatige cyclus, en geen buikbpijn tijdens mijn ongie, alleen een zeurderige pijn meer niet. Ik zag daar heel erg tegenop om de pil te laten en dacht zeker te weten dat ik weer mijn hevige buikpijn terug zou krijgen. Dus niet!

Veel plezier hier, en hopelijk mag je snel doorschuiven.

Groetjes
talke

leuk om al jullie reacties te lezen. Ik probeer om er maar niet teveel mee bezig te zijn, met het zwanger worden maar das moeilijk.
Mijn vriend zegt dat we gewoon moeten afwachten en natuurlijk heeft hij gelijk maar het is zo leuk om alvast bij babyspullen te kijken. Hebben jullie dat ook? En ook lijkt het of iedereen zwanger is. Ik zie bij ons in de buurt veel zwangeren vooral jongen meiden onder de 20   en dan wil ik ook zo graag dat het bij ons ook in 1 keer raak is.
Marjolein

hey meid ik kan je een handje schudden, ben ook net gestopt met de pil, kleine twee weken, spannend heh en ja ik begrijp je volkomen, het kriebelt hahaha liefs irem

Terug
Bovenaan