net gestopt met de pil

Hallo ik ben Nancy moeder van een zoontje van 18 maanden!

En ben net gestopt met de pil een maand geleden en had toen na 25 dagen een menstruatie
Nu zijn er weer 25 dagen voorbij en nog niet ongesteld, dus misschien komt het nu met 28 dagen heb alleen niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden heeft iemand dat ook??
Bij de eerste had ik erge buikpijn dacht dat ik last had van mijn darmen, was toen ook twee jaar bezig ziekenhuis onder zoeken dus had het toen niet meer verwacht dat ik zwanger zou zijn! Dus ben benieuwd veel sterkte iedereen !
Groetjes Nancy

hallo

Ik voelde dit keer niet dat ik ongesteld moest worden maar ben het vanmorgen helaas geworden!!  groetjes

Hallo allemaal,

Ben vandaag voor het eerst op het forum (tis volgens uberhaupt de eerste keer dat ik op een chatsite ben..) Mijn vriend en ik hebben ook pas geleden besloten om te stoppen met de pil (2 weken om precies te zijn), dus nog heel pril. Maar goed, wel spannend! Ik ben nu dus het internet aan het afstruinen naar alle informatie hierover...

Groetjes, Cindy

En Venessa? Weet je inmiddels meer?
Voor de nieuwelingen: welkom op het forum.
Groetjes V.

beste veerle, nou ik heb gister (dus vrijdag ochtend) nog getest, maar nog steeds gaf hij een super super super licht streepje aan, dus ik denk dat ik toch nog heel even geduld moet hebben, want ik lees hier heel veel dat een streepje een streepje is maar ik wil zelf geen valse hoop krijgen want ik heb inmiddels ook al een paas keer gelezen dat het bij sommige meiden ook zo was (zon licht streepje) maar dat een paar dagen later toch echt negatief was. dus ik durf nog niet echt te hopen dat het echt zo zou zijn(en dat al in de 1e ronde), en de buikpijn is gelukkig nu wel weg daar ben ik wel blij om.
maar ja zoals iedereen hier moet ik dus ook gewoon (helaas) nog afwachten, ,,,erg he???
maar zogauw als ik antwoord weet horen jullie het als eerste!!!
groetjes venessa

hoi vanessa,

met welk merk zwangerschapstest heb je getest?
daar kan het ook nog aan liggen namelijk.
romed testen zijn volgens velen onder one erg onbetrouwbaar, hebben zelfs een keer bij een man positief getest! en veel meiden dachten zwanger te zijn maar werden dan een paar dagen later ongesteld...

sensitest en matcare zijn wel betrouwbare testen en net zo goedkoop!!
www.sensitest.nl
www.zwangerschapstest.nu

Ik hoop natuurlijk dat je wel zwanger bent!!!
heel veel sterkte in deze spannende dagen!!
groetjes esther

hallo allemaal.
kom ook net op deze site en zal meteen helemaal losbranden......

ben al 2 maanden gestopt met de pil. maar tot op heden vrijden we nog steeds met condoom. Best stom, want we willen heel erg graag. ik ben alleen erg bang dat ik problemen ga krijgen op mijn werk. wil namelijk 3 dagen gaan weren ipv fulltime. maar werk er pas 5 maanden...... tja en nu?

gr anna

Je werkt er pas 5 maanden, maar zoals je bij sommige misschien al hebt gelezen, kan t misschien nog goed n half jaar, misschien zelfs n jaar duren voor je zwanger bent! Dat weet je helaas van tevoren niet, maar als ik jou was zou ik er gewoon voor gaan!!! Je wilt t graag en wie weet duurt t nog ff...In jouw geval dan goed, toch?! Dan werk je al wat langer en valt t je misschien minder moeilijk om te vertellen..

Succes!

Terug
Bovenaan