net gestopt met pil...wanneer ongesteld?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben net nieuw hier en ben sinds begin (6) augustus gestopt met de pil. Nu had ik eigenlijk vandaag ongesteld moeten worden. Vaak wordt er echter gezegd dat het een tijdje duurtje voordat je uberhaubt weer ongesteld wordt (en niet zwanger bent dus).
Ik heb ruim 9 jaar de pil geslikt, dus ik ben benieuwd.
Hoe lang duurde het bij jullie voordat je weer ongesteld werd na het stoppen met de pil.
Ben benieuwd.........

Groetjes Marieke

heyhey. welkom hier..
bij mij kwam de menstruatie eigenlijk meteen elke maand.. maar bij iedereen is t anders.. de 1e paar maanden kan t nog wel onregelmatig zijn en daanrna gewoon normaal...

Hoi

Ik ben in november 05 gestopt met de pil, en vanaf febr. was ik het op regel. Elke 31 dagen...Geef je lichaam de tijd, het komt vanzelf..maar het is bij iedereen verschillend.

Succes....

Hoi Marieke,

Toen ik me de pil stopte (dwz niet met een nieuwe  strip startte) duurde het 45 dagen voordat ik weer ongi werd. Zo hield ik gedurende een half jaar een cyclus van 6 weken. Wel een regelmatige dus, maar  ook een lange. Toen opeens één  van 3 weken (?) en daarna een jaar lang een cyclus van 5 weken. Toen werd ie netjes 28 dagen.

Even ter geruststelling, toen ik stopte wilde ik nog niet zwanger worden hoor! Wilde van die troep af. Pas nadat mijn cyclus 28 dagen was kwam de kinderwens. Niet dat ik daar iets aan had, want zit nu in ronde 8 . Nod over 8 dagen...

Groetjes,

Tammy

Hoi Marieke,

Kheb geen antwoord op je vraag.
Maar reageer even omdat ik 11 augustus gestopt ben met de pil en ik ben ook heel benieuwd wanneer mijn eerste gewone ongsteldheid is of dat ik misschien wel al zwanger ben. Tja, je weet het niet he.

Succes!

Liefs, Nadine.

toen ik gestopt was met de pil (maart) werd ik gewoon elke maand ongesteld. de ene keer op dag 31 en de andere op dag 33 later op dag 24 en nu op dag 12. dus niet regelmatig.

liefs  Sibje  

Hoi hoi!

Ik had ongeveer dezelde vraag als jij (zie topic).
Ik ben nu voor de 1e x ongesteld geworden na stoppen met de pil.
Duurde bij mij 42 dagen voordat het zo ver was én ik heb ook een heleboel ontpil verschijnselen gehad,
en die lijken jammer genoeg erg op zwangerschapsverschijnselen

Liefs jessy

Daar ben ik weer....blij dat er al zoveel reactie's zijn.
Het is bij iedereen anders zo lezen, dus het is toch gewoon afwachten.
Ik was, voordat ik aan de pil begon echt zeer onregelmatig ongi. dus ik hoop maar dat dat was omdat ik nog wat jong was (??) en dat dit nu anders is. (naief??)
Vind het wel spannend.....
Erg eigenlijk, ik hoorde om me heen wel altijd verhalen over mensen die er echt kei veel mee bezig waren en nu ben ik zelf nog geen maand gestopt en ik wil er al echt alles over weten en lezen en...en...en..

Ik vind dit overigens wel een leuk forum...je leest veel en je kunt er ook lekker anoniem zo veel over praten en lezen als je maar wilt...en dat kan toch niet met de mensen om me heen (wil ik tenminste niet)

groetjes marieke

Terug
Bovenaan