net gestopt met pil...wanneer ongesteld?

Hallo allen,

Nou het kan zelfs nog langer duren. Ik ben eind februari 2006 gestopt met de pil en tot op heden ben ik nog steeds niet ongi geworden. Ik heb mijn bloed al laten prikken en mijn hormoonspiegel bleek ok (normaal) te zijn. Volgende week maandag   moet ik naar de gynaecoloog voor een verdere onderzoek. Ook wij hebben een kinderwens....
Tevens ben ik ook al begonnen met tempen, maar die schommelt heeeel erg. Ik weet niet eens of ik dan uberhaupt een eisprong heb en of ik dan uberhaupt wel zwanger kan worden als je niet ongesteld wordt.

Dussss.........

hallo

hey meid, bij mij duurde het ook vrij lang hoor voor ik ongesteld werd, het duurde de 1ste keer 14 weken voor het kwam en had van allerlei klachten en heb ook testen gedaan maar natuurlijk negatief, daarna duurde het 6 weken, scheeld wel een beetje maar nog super lang, en dat was het ik ben nu een half jaar gestopt en net voor de 2de keer ongie geweest, ik hoop voor jouw dat het allemaal wat soeppeler gaat, veel succes!

liefs kim

Hoi Marieke,

Ik ben begin juli gestopt en daarna meteen 'nep' ongi geworden. Dat was 13 juli.
Tot op heden (8,5 week later) ben ik nog steeds niet echt ongi geworden.
Ik heb 3 weken geleden de dokter gebeld en de ass. zei dat 11-9 de dokter terug was van vakantie. Ik ga maandag dus bellen om langs te komen en waarschijnlijk wordt er dan bloed geprikt om te kijken of alles goed is.
Wel fijn dat mijn dokter zo snel is want sommige zeggen ' kom over een jaar maar terug'
Ik zou dus zeggen. Heb geduld ookal is het moeilijk.

x Essie

Hoi Marieke,
Mijn oudste wordt bijna 7, maar toen ik in die tijd na ruim 7,5 jaar pilgebruik stopte, was mijn cyclus meteen goed, en in de derde maand was ik zwanger.
Bij de tweede  ben ik niet meer tussendoor aan de pil gegaan, en toen we ervoor gingen weer raak in de derde maand.
Nu net twee weken geleden een miskraam gehad.
Helaas, het mocht niet zo zijn deze keer.
Wel weer na drie jaar aan de pil te zijn geweest meteen een nette cyclus van 28 dg, en weer in de derde maand zwanger....
Maargoed, we gaan nu rustig denken aan een volgende poging..
Je cyclus kan dus wel snel weer op orde zijn, het zegt niets.
Ik wacht nu af wat het me na deze miskraam gaat brengen.
Groet en heel veel succes, R

Terug
Bovenaan