Net gestopt met pil!zoek even uitlaatklep en ervaringen van jullie!!

A

Anoniem

Guest
Heej Ladies!
Wat leuk dit forum!Zijn net gestopt met pil en willen er samen helemaal voor gaan.
Dat is opzich een heerlijk gevoel, maar heb van andere kant zo'n onzeker-achtig gevoel van;wanneer zullen we aantellen, hoelang zal t duren, kunnen we uberhaupt wel kids krijgen en hoe zal t zijn; zwanger?!
Heb t er natuurlijk met vriend over, maar zou graag wat ervaringen van jullie horen hoe jij je voelde of misschien wel voelt en in zelfde fase zit!
Thnx en fijn (warm) weekend!
xx Suus

Heey meis!
Wat leuk dat jullie ervoor gaan! Ik hoop dat het snel lukt!
Wij zitten in ronde 2 en afgelopen Do mijn NOD maar nog
geen bezoekje gehad van menst.
En het is een wereld gevoel he als je weet dat je ervoor gaat..
Ik probeer me nie te veel bezig te houden met hoe ik me voel
want dan ga je misschien dingen voelen die er nie zijn,  snap je?
En idd.. met je vriend erover kletsen is leuk, maar dit ook!!!
Ik ga voor je duimen!!! :D Ik heb na mijn pil menstr. alles
uitgerekent en ben ook na 28 ong. geworden, gelukkig kwam ie
opgang.. en nu is het afwachten of iie komt!
Veel plezier!!!!
Liefs!!

Ik had hetzelfde als jij. Was heel bang dat het lang ging duren voordat het raak zou zijn. In ben in juni gestopt met de pil. Afgelopen dinsdag getest en ben zwanger!!
Ik heb heel erg geluk gehad, daar ben ik me van bewust. Ik weet dat er een verhoogde kans is op een    miskraam, maar daar wil me niet druk over  maken. Het komt zoals het komt.  Ik denk dat het belangrijk is om positief te blijven.  

Succes!!

Liefs Tina

hoiiiiiiiiii welkom hier en veel succes als eerste!!

ik had dat ook hoor, hardstikke spannend allemaal. ik ben eind maart gestopt met de pil en was ronde 3 al zwanger, helaas na bijna 5 weken misgegaan en een miskraam gekregen. Ik had toen wel zo iets van oke, het kan dus wel.!! ( nadat ik was uitgehuild he.) dus heel relaxed de maand juli in gegaan ronde 4 en er niet mee bezig geweest omdat ik zoiets had van eerst na de MK maar eens herstellen en rustig aan. en wat blijkt, weer zwanger!! meteen na mijn MK dus!! nooit gedacht hoor en ik bof ontzettend!!

veel succes verder en hoop dat jij snel zwanger mag worden hoor!!

liefs sweety

Heej Dames! Hartstikke leuk dat jullie al gereageerd hebben!!Erg fijn en doet me goed!

Hoezo Tina?Verhoogde kans op miskraam?Omdat je snel na pil aangeteld bent? Ik heb dit opgezocht en nagecheckt en krijg steeds bevestiging dat het geen kwaad kan, maar verstandig is om op eerste cq 2e menstruatie te wachten zodat je beter kunt uittellen vanaf wanneer je zwanger bent of??

En Sweety hartstikke leuk dat je weer zwanger bent!!Gefeliciteerd!!Hoeveel weken nu?En hoe voel je je?

En hoe zijn jullie omgegaan met alcohol op moment dat jullie besloten er voor te gaan?
Ik heb zoiets van dat ik niet meer drink, of 1 glaasje of is dit al erg overdreven?Maar dat is mijn gevoel, dus vindt het zelf wel verstandig!

fijn zonnig weekend nog!
kus Suus

Hoi Zuus,

Welkom op het forum, het is heerlijk om een uitlaatklep te hebben. Er zijn verder weinig mensen waar dat bij kan, hier zit iedereen ook in hetzelfde schuitje.

Ik ben  8 juni met de pil gestopt en zit nu net in ronde twee na een 1e cyclus van 41 dagen.

Veel succes!!!

groetjes,

truus

Heej Truus!

Leuk dat je gereageerd hebt en begin me hier al thuis te voelen!!hihi!
Maar cyclus van 41 dagen?Is dat niet lang?van dag 1 van ongi tot volgende of?
Moet me nog een beetje gaan thuisvoelen met al die termen; kende ze wel maar nooit bewust mee bezig geweest.
Trouwens; een leuke tip is www.babybrabbel.nl kun je een cyclusbanner op je beeldscherm maken; best handig; typ je je eerste dag van laatste ongi in en duur van cyclus en hij maakt een mooi lijntje wanneen je   vruchbare dagen zijn en iedere dag springt het duiveltje een dagje verder.....en dan hopenlijk maar snel op naar de volgende banner die ze hebben; zwangerschapsbanner!!
jullie ook veel succes en tot snel!

He zuus,

Ik voeld me hier ook al snel thuis, iedereen leeft altijd erg mee, das wel fijn!
Het gebeurt vaker dat een cyclus langer duurt in het begin. Ik heb het gerekend van de eerste dag ongi na het stoppen van de pil tot aan míjn eerste ongi die ik net had.
Er zijn hier meiden die hier een langere cyclus hebben... Het moet allemaal ook wel op gang komen, ontpillen zeg maar.
Ik hoop wel dat mijn volgende cyclus korter is, dat rekent makkelijker.
De cylusbanner van babybrabbel ken ik, leuk is ie he?
Nog even een tip: ik kijk ook veel op zwangerschapspagina.nl. Daar hebben ze ook een calculator waar je je vruchtbare dagen kan uitrekenen. De eerste maanden na het stoppen van de pil kan dat lastig zijn omdat je dan nog niet precies weet hoe je cyclus is...
In ieder geval veel "klussen", de komende tijd

groetjes

Terug
Bovenaan