Net gestopt met pil!zoek even uitlaatklep en ervaringen van jullie!!

Hi Zuus!

Wat een geweldige beslissing he?! Wij waren er ook helemaal vol van. Ik werd na 35 dagen pas ongi, dus zou ik eind juli weer hartstikke vruchtbaar moeten zijn. Zo leuk om er mee bezig te zijn! Jammer dat je niet even in je buik kan kijken wat er allemaal gebeurd en wat het juiste moment is.

Succes!

Marian

Ha dames!
Oja inderdaad; nu ik met pil gestopt ben moet cyclus zonder pil op gang komen, zat nog met gedachte 15 aug. gewoon ongi te worden omdat ik eerst met pil een cyclus had waar je de klok op gelijk kon zetten, maar dat hoeft nu dus niet zo te zijn en ik moet eerst ontpillen!?
Dus je krijgt dan zo'n moment op 15 aug. van; ik moet vandaag ongi worden en dan wordt je dat niet e nog niet en dan denk je; miss is t raak, maar dan kan blijken dat mn cyclus gewoon nog op gang moet komen!
Helemaal niet bij stil gestaan!(nog beetje groentje he, moet er nog beetje inkomen!Maar surf veel op internet en gestart met femnatal en erg matig met alcohol, en jullie?
thnx voor jullie reactie's meiden!We komen er samen wel!!
suus

Hoi Suus,

Voor mij ook geen alcohol hoor, je weet maar nooit wanneer het raak is, dus dat risico neem ik echt niet. Roken doe ik sowieso niet. Ik zat net als jij vorige maand, maar ik werd dus na dag 35 ongesteld. Niet heel erg, maar misschien moet dat nog op gang komen. Nou ja, liever niet eigenlijk, je snapt het wel!

Hopelijk raken we snel zwanger, gezellig met z'n allen naar het zwangerforum!

Groetjes,
Marian

Hoi Suus,

Welkom op deze site!!
Wil je heel veel succes wensen met zwanger worden!!
Ja tuurlijk een spannende tijd, maar ook heel bijzonder!!!

Liefs Sandy

Hoi Suus,

Welkom op deze site!!
Wil je heel veel succes wensen met zwanger worden!!
Ja tuurlijk een spannende tijd, maar ook heel bijzonder!!!

Liefs Sandy

Morge dames!

Thnx voor je reactie Sandy!lief!jullie al lang  bezig of ook net?

en Marian; zo denk ik er dus ook over qua alcohol(ik rook ook niet), als we er voor gaan, doen we t goed, zo gezonder je leeft...
Krijg je geen vragen van vrienden als ze door hebben dat je niet drinkt?Ik heb er eerlijk gezegd ook sch..t aan wat anderen denken en doe net of mn neus bloed denk ik.Ik ga het ook echt niet vertellen dat we ervoor gaan (alleen natuurlijk aan jullie he dames!!)en gezellig met mn mannetje er over fantaseren en van gedachten wisselen. Maar ken mensen die meteen aan de grote klok hongen dat ze gestopt met pil waren....dan ga ik toch meer eerst voor de zekerheid!Maar zou t soms van daken willen roepen dat we er voor gaan!!hihi
fijne zonnige zondag!(moet werkuh..)

Je moet vandaag werken? Ach, dan heb je tenminste een beetje afleiding, anders zit je de hele tijd maar aan je baarmoeder te denken! (ik wel tenminste, hihi!)

Wij hebben er voor gekozen het eerst nog niet te vertellen, want ik heb niet zoveel zin in nieuwsgierigheid naar mijn cyclus enzo. Goh Marian, ben je al weer ongesteld? Dan had je best een lange cyclus of niet dan?

Nee hoor, wanneer het iemand opvalt dat ik niet drink, klets ik me daar wel uit. Het is ook veel leuker om de (schoon) ouders te verrassen met een baby'tje in mijn buik! Dat lijkt me trouwens ook hartstikke leuk, je ouders vertellen dat ze opa/oma worden.

Denken jullie ook al na over namen enzo?

Groetjes,
Marian

Hoi hoi,

Spannende tijd he. Ik zit nu in ronde 3 en heb na het stoppen heel lang geen ongi gehad. Nu heb ik mijn nod en heb een heel vaag streepje! Maar ik ben voor mezelf eigenlijk nog niet overtuigd. Ik heb ook totaal geen klachten. Voel me niet echt anders (behalve onrustig slapen) Later nog maar eens testen.
Even over alcohol: Toen ik stopte met de pil heb ik ook geen druppel meer aangeraakt, want ja je weet maar nooit. Behalve toen ik ongi was en zeker wist dat ik niet zwanger was, heb ik een paar glaasjes wijn gehad. Daarna niet weer. Ik ben nu vaak de BOB als we al uitgaan (gaan meestal met de auto) dus dat is een goede smoes vind ik. En ook als ze vragen of ik een wijntje wil, zeg ik dat ik dan last krijg van mijn spieren (is echt zo!) omdat we net gesport (wielrennen) hebben. Ook is het met dit warme weer beter om niet teveel alcohol te drinken want daardoor droog je eerder uit. Misschien heb je hier iets aan.
Succes!

Terug
Bovenaan