Net hier en nu al een 'onzekere' vraag....

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Net zwanger en nu alweer aan het twijfelen. Die miskraam van 2 jaar geleden heeft zijn sporen  achtergelaten ben ik bang.
De afgelopen week heb ik aaneengesloten zwangerschapsklachten gehad. Misselijk en zere borsten....(vooral dat laatste)
Vandaag is het ineens een stuk minder en daar wordt ik erg onzeker en bang van. Mijn borsten zijn ineens helemaal niet meer gevoellig en ik ben ook niet meer misselijk. HELLUP!! Jullie hebben een paar maanden meer ervaring hoop ik en kunnen mij vertellen of dit vaker voorkomt toch?? Eerlijk antwoorden mag..!!

gr.Ing

Ten eerste van harte gefeliciteerd!! Lees weleens op het "als het langer duurt" forum en vind niets zo mooi dan dat er iemands hartewens na zo'n lange tijd dan toch in vervulling gaat, Je weet gewoon van te voren al dat die kids in veel liefde geboren worden.

Maar goed over je vraag, bij mijn beide zwangerschappen had ik er af en toe dagen of soms een aantal dagen achter elkaar bij zitten dat ik ineens kiplekker was en de wereld aan kon. Om vervolgens de volgende dag weer boven de pot te hangen of vreselijk moe te zijn.

groetjes Chislaine

31w1d zwanger alweer

Hoi Inge.
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik heb helemaal geen klachten gehad tijdens mijn zwangerschap, geen zere borsten en nooit misselijk geweest.
Geniet er maar van dat je weinig klachten heb al snap ik heel goed dat je je er onzeker door voelt maar dat i dus absoluut niet nodig.
Geniet van je zwangerschap.
Groetjes Rene, 4 weken en 3 dgn mama van Isabel

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Was het dan ook zo bij jullie dat de klachten er eerst wel waren en ineens weg waren? Ik bedoel als je ze niet hebt dan kan er ook niks wegvallen en dat is niet erg en hoor je wel vaker. Echter als alles ineens wegvalt is dit meestal een indicatie van een miskraam. (bij mij de vorige keer wel) Dit is dus waar ik bang voor ben. Ik had stevige klachen en nu is alles ineens weg. Was dat bij jullie ook zo? Ik bedoel dan met name de gevoellige borsten en het brakke gevoel.

gr.Ing

Pijnlijke borsten heb ik niet echt ervaring mee, heb dat alleen 2 week gehad toen ik dacht ongi te moeten worden en daarna was dat voorbij. Maar verder was ik vooral de eerste 16 weken bijna dagelijks mega misselijk en moe. En af en toe dus een dag dat ik kiplekker was en bij wijze van spreken een marathon kon lopen en dan de volgende dag was ik weer misselijk en moe.

Hoi Inge,

Ook had ik de ene dag onwijs pijnlijke borsten en de volgende dag had ik er vervolgens  geen last meer van. Ook was ik de ene dag behoorlijk misselijk en de andere dag weer niet. Heel vreemd allemaal en ook ik werd er onzeker van maar ik ben nu alweer 32 zwanger van een lief meisje!
Dus probeer er niet al te zwaar aan te tillen al kan ik je onzekerheid goed begrijpen.

Groetjes Mickey (32 wk)

Hoi, hoelang  ben je nu zwanger??????

Ik merkte altijd dat als ik gestressed was of druk ik veel misselijker was dan anders.

in ieder geval: heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er maar van!

groetjes van mm 25+5

Hoi,

Ik weet het pas net. Hoelang is even de vraag aangezien ik zwanger ben door ivf. Volgens de arts ben ik maandag over een week 6 weken dus morgen ben ik 5 weken. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was ergens rond 2 oktober maar zij tellen heel anders. Maargoed net zwanger dus en de klachten zijn er wel maar een stuk minder dan in die laatste wachtweek naar mijn ongi toen die niet kwam.

gr.Ing

Terug
Bovenaan