Net hier en nu al een 'onzekere' vraag....

Hoi Inge,

Allereerst van harte gefeliciteerd!!

Ik herken je onzekerheid. Ik heb ook een aantal jaar geleden een  miskraam gehad en toen ik in april dit jaar in verwachting raakte was ik ook erg onzeker.
In het begin wisselde bij mij de mate van zwangerschapsklachten (dagen pijnlijke borsten en dan ineens weer dagen niet, dat ging ook zo met de misselijkheid) ook heel erg en ik had een paar x bloedverlies ed. Het waren spannende weken.
Maar alles bleef goed gaan, vruchtje groeide goed etc,  inmiddels ben ik 34 weken zwanger en ben ik net met verlof gegaan.

Probeer jezelf niet gek te maken en niet op alles wat je wel/niet voelt een stempel goed/niet goed te plakken. Elke zwangerschap  voelt weer anders.

Ik wens je een heel mooie zwangerschap toe.

Groetjes,

Laura

Hoi Inge,
Ik heb predies hetzelfde gevoel.. Ben voor t allereerst zwanger (5 wk en 3 dagen) en heb de afgelopen dagen veel last van mijn onderbuik gehad en gisteren ineens heel gevoelige borsten. Vandaag is er weer helemaal niets aan de hand! Logisch dat we daar onzeker van worden, je (her)kent je eigen lijf niet meer terwijl dat de afgelopen jaren juist wel zo was! Ik ben t eens met de vorige dame; we moeten onszelf niet gek maken, ieder lichaam is anders... In elk geval hoop ik dat je lekker kunt genieten van je zwangerschap! En dat we elkaar tot juli hier zullen tegenkomen..

Gr MicK

Terug
Bovenaan