Net nu alles zo goed gaat....

Net nu alles zo goed gaat komt het volgende probleem:

Vandaag heeft mijn man zijn telefoon thuis laten liggen en ik heb er in gekeken.
En vond in de outbox diverse sms jes naar een vrouw
wat ben je aan het doen
hey kanjer hoe is het?
waarom pak je niet op?
Ik kon net niet praten
Ik bel je morgen of vanavond
Ik loop de hele dag al met zenuwen in mijn lijf
en te denken hoe ik hem hiermee moet confronteren als hij thuis is dalijk
wie heeft tips?
Ben trouwens nog zwanger ook,al 7 maanden en heb al een zoon van 4
 
Dit is echt wel moeilijk,

Ik denk niet dat iemand je echt advies kan geven. jij alleen weet het best hoe je je voelt, hoe je relatie is en hoe je de toekomst ziet. Ik kan alleen maar zeggen dat de basis voor een relatie vertrouwen is (denk ik toch) Eens dit vertrouwen weg of beschadigd is, is het verdomd moeilijk om een goede relatie te behouden. Ik zou hem in ieder geval confronteren en zien hoe hij reageert. Als je er niets van zegt en het valt je zwaar dan is jullie relatie ook niet meer leefbaar denk ik.Praten , praten en nog eens praten zo   zou ik het aanpakken.
Veel sterkte en hopelijk komt je eruit,
Kirsten

 
 
 
Ik wil hem erook mee confronteren alleen ben ik bang dat hij het ontkent en zegt dat hij ze niet heeft gestuurd maar een collega die geen telefoon heeft of zo.

Bovendien kan hij heel erg kwaad worden!!!

Ik wil hem er op aanspreken zodat hij niet kan ontkennen
Maar hoe???????

Je wilt niet weten hoe ik me al heel de dag voel!!!

Ik was gestopt met roken maar heb een heel pak op vandaag.
stop ik ook wel mee,gelukkig kost me dat geen moeite,maar ik bedoel maar

BAH!!!
Ik ben er kostmisselijk van!!!

En vraag mezelf af waarom???
 
Ik kan in de verste verte niet weten hou jij je voelt, maar ik denk dat het belangrijk is dat jij je in ieder geval niets verwijt. Ik ken jullie situatie niet dus is het heel moeilijk om iets te adviseren.
is er soms iemand in je naaste omgeving , iemand die jullie kennen, die je in vertouwen kan  nemen? Eventueel dat die persoon erbij is als je hem ermee confronteert?  
 
Hai Danielle,
Ik las toevallig je berichtje,ik kom zelf altijd op novemberforum,maar ik wou toch even reageren op je berichtje.
Dat is nogal wat zeg,ik kan me voorstellen dat je je klote voelt de hele dag,ik zou ook niet weten hoe ik me zou voelen maar ook klote denk ik,zoiets verwacht je niet en ja wat moet je doen poehhh ik zou het niet weten,maar ik weet wel dat als het mij was overkomen dan had ik hem toch erop aangesproken en gevraagd wie die dame is,als je der naam weet dan en ik denk dat je het dan wel aan zijn hoofd kan zien hoe hij erop reageert en ja hij kan er wel boos om worden,maar hoe moet jij jezelf voelen,als je zoiets leest.Ik vindt het moelijk voor je,maar als ik jou was zou ik er toch naar vragen,want jij zit in de zenuwen en in de onzekerheid en dat kan je er ook niet bij hebben.Mag ik vragen hoe lang je met je vriend of man bent?
Nou meis ik wens je in elk geval heel veel sterkte en ik hoop dat het niks bijzonders is.
liefs Jen(15 weken)
 
Meid wat een rotsituatie!

Ongelofelijk  

zeg. Hoe moet jij je niet voelen vandaag. Dat moet behoorlijk klote  

zijn.
Misschien een maf idee, maar als je weet naar welk nummer er gesmsd is, waarom bel je dat dan niet? Als  

ze  opneemt en gelijk  

zijn naam noemt als begroeting, weet je genoeg denk ik. Of je belt, en laat m 3 keer over gaan en hang op. Als

ze dan terug belt, lijkt het me
dat  

ze  het nummer herkent.
 


Klinkt misschien allemaal  vreemd maar ik geloof dat ik van alles uit de kast    zou halen dan om waar dan ook achter te komen.
In deze  stress situatie moet je voor je eigen gemoedsrust niet langer  zitten blijven hoor!
Het lijkt me hoe dan ook vreselijk "het" te ontdekken of een vermoeden te hebben. Dit vreet aan je.

Heeeeeeel veel sterkte meid!
Anita  



 
Ik zou een berichtje sturen, zo van spreken we nog iets af of ik mis je zo en jij?Als ze antwoordt weet je meteen waar je aan toe bent.... daarna zou ik hem confronteren. Veel sterkte en.....rook nou niet daar heb je alleen jezelf en de baby mee.....
 
Terug
Bovenaan