Net nu alles zo goed gaat....

Wat een  vervelende situatie, zeg!
Daar zit je natuurlijk niet op te wachten met 7 maanden zwanger zijn!
Als het mijn man was zou ik het hem echt recht op  de man afvragen wat er aan de hand is.
Natuurlijk kan hij ontkennen, maar ik denk dat ik mijn man goed genoeg ken om te weten of hij wel of niet liegt.
Gelukkig heb ik het niet meegemaakt met hem, maar ben wel in eerdere relaties niet eerlijk behandeld, waardoor ik wel heb geleerd niet te gaan afwachten maar direct vragen wat er aan de hand is.
Ik kan je verder alleen maar veel sterkte en succes wensen, en hopelijk is het allemaal op een misverstand gebaseerd!
Groetjes, Claudia.

 
Hij zegt dat het niks was.
Wat bedoel je?
Ik heb alles gelezen!!!

Was een meisje die 1 keer in het dartcafe was en bij de benzinepomp werkt.
Volgens hem is het alleen bij sms gebleven en heeft hij haar slechts die ene keer ontmoet en is er niks gebeurd. Het was op een moment dat het niet goed ging tussen ons,zei hij! Ik ben zwanger!!!!!

Hij heeft gezworen op alles wat hem lief is dat het niks is.
Ik moest niet zomaar in zijn telefoon kijken.

Zoals ik verwacht had werd hij erg kwaad en zei dat ik maar weg moest gaan.
En ik ben weggegaan

en nu weer terug.
Ik kan toch niet weg? Waar moet ik heen met mijn kind en dikke buik?

Ik wil erover praten maar dat kan hij niet,er komt geen zinnig woord uit.

Ik ben echt kapot,kwaad,verdrietig en mijn vertrouwen is weg.
Hij vind dat ik me maar aanstel

Wat nu?
 
Hoi Danielle

bij www.omgekeerdzoeken.nl kun je door middel van het telefoon nummer intoetsen achterhalen wie het is en waar die gene woont

misschien heb je er iets aan

groetjes monique
 
Hoi danielle,

Ja lekker is dat,als t even niet goed gaat tussen jullie(vond je dat zelf ook..) dan geeft ie meteen zn nr aan een meisje dat hij net ontmoet heeft! Tuurlijk is hij boos, aanval is de beste verdediging...Ik weet niet hoe ik zou reageren,ben nogal jaloers,maar ik zou niet weggaan,als er iemand gaat is hij dat....Wel super shit dat t tijdens je zwangerschap is, ik voel me log,dik,onaantrekkelijk niet op zn best zo gezegt,als hij dan ook nog eens interesse in andere (slanke) vrouwen zou hebben......Ik hoop dat t echt niets is en je van je kids kan genieten.Sterkte
 
Hoi Danielle,

Ik zou mijn man wel nader gaan controleren. Ik bedoel waar rook is is vuur.
Zij heeft niet zomaar zijn gsm nummer en zeker niet als hij haar alleen maar heeft gezien. Ik zou in ieder geval haar ermee confronteren.
Zo heb ik het ook gedaan. plus nog zijn werkuren nalopen zodat je zeker weet van hoe of wat.
Als je nu al weet dat je man heel boos kan worden, dan zou ik zeker in de toekomst als ik iets zou vertellen ervoor zorgen dat ik getuigen had. ( ik praat uit ervaring. mijn zaak is geseponeerd vanwege gebrek aan getuigen. misdaad in een huwelijk is zonder getuigen niet te bewijzen. het is zijn woord tegen het jouwe)

En nog even wat waarom zou jij moeten vertrekken uit huis. Ik bedoel jij bent zwanger en jullie hebben al een kleintje. Hij zou dan weg moeten gaan en niet jij.

Laat je niet het bos insturen en vertrouw op je intuitie.
Sterkte en laat je niet gek maken door vermoedens   pak de koe meteen bij de horens

Aafje

 
hi danielle

wat supershit!

zestien jaar geleden was ik zwanger van een man die ook erg agressief
kon reageren. ik voelde me niet veilig was bang, had ook die keus die
jij hebt. waar moet ik heen met mijn dikke buik. en hij ging echt niet
weg. dat durfde ik ook niet te stellen vanwege al die agressie. toen
mijn dochter drie maanden was, het was een hel die tijd bij hem, ben ik
bij hem weggegaan. het was het dapperste wat ik ook heb gedaan. het is
zo kut. ik zou bijna willen zeggen, vreemdgaan tot daar aan toe, maar
praat erover en zoek een oplossing.

kun je zien wanneer die smsjes zijn verstuurd? buiten dat bepaal voor
jezelf wat je wilt. wil je verder met deze man? worden zijn kwade buien
erger en frequenter? zoek hulp en steun bij vrienden familie, huisarts.


ik heb erg met je te doen. heel veel sterkte

dikke knuffel

marretje

 
Terug
Bovenaan