<p>Ik zit in een nogal lastige situatie aangezien ik vandaag erachter gekomen dat ik circa 5.5 week zwanger ben en ik 1.5 week geleden mijn relatie heb verbroken. Ik heb de relatie verbroken omdat hij niet wilde stoppen met blowen en veel onverstandige keuzes maakte. </p><p>Ik heb het hem vandaag verteld en hij reageert heel hard en afstandelijk. Hij wil er pas dinsdag even over in gesprek want vandaag "is daar echt geen tijd voor". </p><p>Ik heb het familie verteld waarbij die in eerste instantie wel reageerde met "doe dan een overtijdbehandeling." Waarbij mijn moeder wel reageerde dat ze me altijd zou steunen. Ik zei zelf eerder ook dat ik dan een overtijdbehandeling zou doen in die situatie, maar ik sta er nu al geheel anders in en weet niet of ik dat wel wil. Ik ben 26, heb een goede baan en zou over een aantal maanden nog een opleiding erbij doen. </p><p>Ik weet het echt niet meer. Zijn er hier meer mensen die in dezelfde situatie zitten of alleenstaande moeders? Kunnen we eventueel in contact komen?</p>