Net relatie verbroken en zwanger

Ah wat een moeilijke situatie joh! Heel goed dat je hulp hebt gezocht! Ik geloof dat je het kunt, als moeder ga je het echt redden. Je bent iemand die haar leven op orde heeft en ik geloof dat we als moeder veel kunnen. Ik geloof dat je nooit spijt krijgt als je kiest voor je kindje.
Toen mijn zoon (nu 9 jaar) klein was, waren zijn vader en ik bij elkaar. Ik moet zeggen dat het een stuk makkelijker werd toen ik er alleen voor stond. Veel beter dan wanneer je in een moeilijke relatie zit. Wel belangrijk om een netwerk van betrouwbare mensen om je heen te hebben.
Veel sterkte, joh!!

Hoi meis, 
Hier ook een aanstaande mama die er straks alleen voor staat, ik heb al 2 kindjes uit vorige relatie nu 5,4 weken zwanger van een 3e kindje en de vader is werkelijk weggelopen.
Het enigste wat ik je kan vertellen het komt wel op zijn pootjes terecht, ook als je niet samen leeft met de vader komt het wel goed.
Succes! En hoop dat hij ondanks jullie niet meer samen zijn wel voor zijn kindje zal zorgen 
Groetjes Jennifer 

[quote quote=10159786]
Iemand zei hier laatst: een kind heb je voor de rest van je leven, een abortus ook.
[/quote]
Wat een bijzondere uitspraak. Ik heb een abortus laten doen op mijn 18e en draag dat niet met me mee hoor. Het was een kleine ingreep van een paar minuten en ik voelde alleen maar opluchting. 
Ik ben tot de dag van vandaag blij dat ik dat heb laten doen. Nooit last van gehad, of spijt van gehad. 

[quote quote=10160340]
Iemand zei hier laatst: een kind heb je voor de rest van je leven, een abortus ook. Wat een bijzondere uitspraak. Ik heb een abortus laten doen op mijn 18e en draag dat niet met me mee hoor. Het was een kleine ingreep van een paar minuten en ik voelde alleen maar opluchting. Ik ben tot de dag van vandaag blij dat ik dat heb laten doen. Nooit last van gehad, of spijt van gehad.
[/quote]
Pff je praat over een abortus als of je de vuilnis ff weggooit. Zulke mensen moeten nooit zwanger raken. Nooit van een anticoneptie gehoord?? 

[quote quote=10160586]
Iemand zei hier laatst: een kind heb je voor de rest van je leven, een abortus ook. Wat een bijzondere uitspraak. Ik heb een abortus laten doen op mijn 18e en draag dat niet met me mee hoor. Het was een kleine ingreep van een paar minuten en ik voelde alleen maar opluchting. Ik ben tot de dag van vandaag blij dat ik dat heb laten doen. Nooit last van gehad, of spijt van gehad. Pff je praat over een abortus als of je de vuilnis ff weggooit. Zulke mensen moeten nooit zwanger raken. Nooit van een anticoneptie gehoord??
[/quote]
Ik had destijds een spiraal, dus ik dacht beschermd te zijn. Ik was 18 jaar en nog niet toe aan een kind. Nog altijd blij met mijn beslissing. Nooit spijt gevoeld. En nee, met vuilnis heeft het niks te maken. Wel met dat absoluut alles in mijn lijf schreeuwde dat ik het niet wilde.
Tien jaar later in volle overtuiging moeder geworden. En wat ben ik blij dat dit zo kan, mag en goed geregeld is in Nederland!

Terug
Bovenaan