net sensitest ovulatietest en zwangerschapstest tegelijk gedaan, beiden licht streepje, erna nog een

wie heeft dit ook gehad? We zijn net terug van vakantie, lekker veel geklust en ontspannen. Nu al anderhalve week ongi (maar ook weer niet) krampjes in het midden van mijn onderbuik. Zitten nu in onze 2e ronde dus ga nergens vanuit, eerst een vette streep dan geloven. Voor de vakantie heb ik de ovulatietesten en zwangerschapstesten van sensitest besteld en binnen gekregen, dus dacht zal eens een ovulatietest proberen. Deze gaf een duidelijke (niet zo duidelijk als de teststreep maar toch duidelijk) streep aan. Toen bedacht ik me dat ik morgen mijn nod heb tijdens mijn 33 dagen durende cyclus (zolang duurde mijn eerste cyclus iig) dus deed ik met dezelfde urine ook een zwangerschapstest deze gaf na enkele minuten ook een streepje, maar wel een stuk lichter... dus een 2e test er achteraan gedaan deze gaf geen of een heel veel lichter streepje aan. Heeft iemand dit ook al eens gehad?? Morgenochtend nog maar een keertje testen denk ik??
groetjes een verrast zebraatje...

Het beste is te testen wanneer je even niet geplast hebt en niet teveel gedronken hebt, omdat de urine niet geconcentreerd genoeg is dan. Als ik jou was, zou ik morgen ochten nog eens testen.

Maar een streep is een streep, dus ik denk dat ik je mag feliciteren ;)

Laat het even weten morgen...ben benieuwd

bedankt voor je reactie valesca! Laat het je morgen even weten... Ben benieuwd, heb naast erg gevoelige borsten en af en toe snel kribbig zijn verder niet echt ergens last van,maar dat kan nog komen natuurlijk. Als het wel echt positief is dan ben ik 4 weken en 3 dagen, spannend oh en dan zijn we 15 april uitgerekend, ik blijf er vrij rustig onder moet ik zeggen, nuchtere ik... nougoed tot morgen. x

hoi valesca! Bedankt voor je reactie! Heb die 2e test nog even naast die eerste gelegd en idd een gelijk streepje, maargoed ik wil een vette streep dus wacht nog even morgenochtend af, nuchtere ikke haha... hou je op de hoogte, liefs mij

bedankt voor je reactie valesca! We gaan morgenochtend nog maar even testen, ze zeggen het he? een streep is een streep, maar toch spannend. Vooral omdat ik verder naast zere borsten, eerst een aantal pukkels tegelijk waar ik verder nooit echt last van heb(zijn wel weg nu),snel chagrijnig en moe (maar heb vakantie dus dacht door het niets doen) mijn vriend vroeg al steeds, is er iets?? En aaide me van de week over mijn buik, haha... zal wel erg toevallig zijn dacht ik. nougoed, ik laat het je morgenavond weten, duim duim duim, xx

hoi valesca, ja!! Vanmorgen weer getest en de streep was duidelijker!!! Jeej, gek eigenlijk he? Had het echt nog niet verwacht, we zijn helemaal blij! Heb voor morgenochtend nog even de digitale test van cb gehaald. Ook meteen de tandarts gebeld en gezegd dat we mijn verstandskiezen nog maar even 9 mnd uit moeten stellen (als alles goedgaat natuurlijk) heb meteen de verloskundigenpraktijk gebeld, 3 september 1e echo en 16 september intake gesprek, hebben we nog iets om naar uit te kijken :) En jij?? Hoe gaat het bij jullie? x

Terug
Bovenaan