hoi allemaal, thanx voor de lieve felicitaties, vanmorgen nog maar een keer een clear blue digital er tegenaan gegooid en die geeft aan zwanger!! 3-4 weken!! jeej!!
@zonnetje: Ik had sinds de eisprong (ruim anderhalve week voor nod) al van die ongikrampjes, vorige maand zaten die krampjes of links of rechts in mijn onderbuik en nu steeds in het midden. Dacht de hele tijd, als ik nu niet ongesteld ga worden, pff!! En chagrijnig was ik ook steeds, haha, arme vriend... Bij de 1 duurt het ook gewoon wat langer voor je positief kunt testen, misschien moet je nog even geduld hebben? Zal iig voor je duimen. x
@mamasun: Bedankt voor de felicitaties en idd een streep is en streep, toch vond ik de clear blue vanmorgen erg fijn, deze gaf letterlijk zwanger aan ;-)
Succes met klussen hoop dat het voor jullie ook snel raak is.
@valesca: Fijn is dat he? Dat je daar ook kracht uit kunt putten, 2 maand is wel gewoon errug snel,ik ga gewoon voor jullie duimen dat het jullie in deze ronde ook lukt ;-)
ps: wij hebben het de afgelopen maand sinds mijn menstruatie klaar was elke dag gedaan. Las een artikel geschreven door iemand van de universiteit van utrecht (wetenschappelijk getest in de grote steden in nl) en die kwamen tot de conclusie dat elke dag beter is. Dus dat hebben wij dan maar gedaan, het resultaat mag er wezen. ;-)
Fijne dag allemaal, xxx