Net terug van de HA!!!

Jeetje wat een pokke dokter heb jij zeg!!!!

Ik zou gewoon bellen en zeggen dat je NU een verwijsbrief wilt voor de gyn punt.!.!
Zou toch fraai zijn dat 1 madam maar kan besluiten dat je nog lekker ff 2 jaar door mag knutselen.

Laat je niet uit het veld slaan hoor!

Heeee, nou niet in zak en as zitten! Je gaat gewoon zelf een afspraak bij de gynaecoloog maken; daar heb jij helemaal geen verwijskaart van de ha voor nodig.
Wel jammer dat de ha je niet serieus neemt en zo lang gaat laten wachten..... zou fijner zijn als je de ha achter je voelde staan he?!
Succes!

Hoi meiden,
Bedankt voor jullie reacties. Ik voel me vandaag alweer een stuk beter. Ik vond het zo’n raar gesprek, volgens mij wist ik over sommige dingen meer dan de HA. :eek:P Ik vraag de volgende keer wel naar een andere arts, een die wat meer vertrouwen opwekt. Ik ben ook zeker van plan om zelf contact op te nemen met een gyn. Ik wacht het nog 3 maanden af en dan zitten we op een jaar en dan ga ik bellen voor een afspraak. Ik ga deze maand met ovu-testen aan de slag dus hopelijk heb ik over een paar dagen een posi ovu test. (met daarna natuurlijk een posi zwangerschapstest)

Liefs,
Sara

Terug
Bovenaan