net uit ziekenhuis

gister is julia opgenomen in het ziekenhuis met het rs-virus. waarschijnlijk hadden we thuis het ergste al gehad, maar ze wilden haar wel een nachtje observeren.
omdat het zo goed ging mochten we vanmorgen alweer naar huis.
eenmaal thuis brak ik. moest huilen om van alles en nogwat en ben vreselijk moe en kan eigenlijk niks hebben.
kent iemand dit, komt dit door de spanning?

Ik ken dit niet, maar ik kan me best voorstellen dat dit van de spannig komt. Je bent nu toch al vermoeider dan normaal, zo na de geboorte. En dan die spanning er bij van je kindje dat in het ziekenhuis wordt opgenomen. Dat is erg heftig. Dus ik kan het me best voorstellen dat het je nu even te veel wordt.
Heel veel sterkte en doe het lekker rustig aan.

Hoi,

Wat vervelend voor jullie en voor Julia natuurlijk. Hoe gaat het nu met haar? Ik herken het wel onze oudste heeft met 4 weken in het ziekenhuis gelegen met onverklaarbare koorts. In het ziekenhuis wil je je groot houden en thuis komt dan alle spanning eruit.
Het r.s-virus heerst weer heel erg. Ik heb aan huis opvang en hier ligt ook weer een kindje met het r.s-virus in het ziekenhuis. Het hoort ook echt bij deze tijd van het jaar. Heel veel beterschap met Julia en heel veel sterkte voor jullie.
Ik hoop dat jullie nu weer kunnen gaan genieten.

groetjes

hoi hoi,

wat vervelend zeg!! maar gelukkig het ergste gehad.
ik herken het wel hoor, je houd je groot en als je dan weer in je eigen omgeving bent breekt er iets.
maar het is wel het beste medicijn om alles even lekker van je af te janken.
hoop dat Julia snel weer de oude is.

liefs

Januari is dé maand voor RS, kindjes kunnen wel stikken van benauwdheid. Goed dat jullie naar het ziekenhuis zijn gegaan. Verder, hormonen en jou welzijn hangt heel sterk samen met dat van jou kindje.

Ach wat vervelend.
Lijkt me erg naar om je kindje in het ziekenhuis te zien. Ze zijn nog zo klein!
Ik heb er zelf gelukkig geen ervaring mee, maar het lijkt me logisch dat je thuis losbrak.

Sterkte en denk ook aan jezelf.
Ik hoop dat Julia snel weer helemaal opgeknapt is.

Johanneke

Wat naar zeg gelukkig heeft ze het ergste gehad!
Ik herken dat wel hoor wij hebben gister gehoord dat Olivia verborgen reflux heeft dat ze medicijn gaat krijgen. Toen ik thuis kwam werd het mij ook even te veel. Je wil liever zo klein meisje geen medicijnen geven.
Heel veel sterkte met jullie meisje!

het gaat nu goed met julia. ik was met julia naar de huisarts gegaan omdat ze verkouden was en maar bleef spugen in golven. ze hield niks binnen.
maandag kregen we een kuurtje en dat zou moeten helpen, als het erger werdt of ik vertrouwde het niet moest ik weer bellen. om half 2 julia de fles gegeven en dit kwam er gelijk weer uit. ha gebeld en deze gaf. domperidon zetpillen voor de misselijkheid. dit zou moeten helpen. het hielp ook tot dindsdag. ik had haar weer een zetpil gegeven en even gewacht en toen de fles. maar die kwam er ook weer uit. ik dacht misschien niet lang genoeg gewacht, maar om half 12 spuugde ze weer alles uit bij mijn schoonmoeder en keek ze grauw, weer ha gebeld en konden smiddags komen. deze dacht aan een verdikt spiertje tussen maag en darm en moesten voor een echo naar het ziekenhuis. mijn schoonmoeder werkt op eerste hulp en die dacht gelijk aan het rs-virus. en dat bleek dus ook.
in het ziekenhuis zeiden ze ook dat julia een echt rs kugje had, dat de ha dat niet gelijk gezien heeft.

Julia drinkt nu weer goed en is erg vrolijk en bijna weer de oude.

Terug
Bovenaan