net uit ziekenhuis

hoi

heel herkenbaar hoor.
Elynn heeft voor twee weken geleden ook een week in het ziekenhuis gelegen.
ze bleek een virus te hebben (geen r.s hoor) en reflux
gelukkig zijn we nou weer thuis maar was ook helemaal op.

gelukkig maar dat het nu weer goed gaat met julia!!

Ach jee, beterschap. Gelukkig gaat het al een stuk beter.
Zoals iedereen al schreef lijkt het mij ook heel normaal dat alle opgebouwde spanning er nu uit komt en dat je moet huilen en erg moe bent. Neem de tijd om bij te komen!

Hoi,

Ik ben eigenlijk een okt moeder, maar mijn zoontje is ook net uit het ziekenhuis ontslagen. Hij had ook het rs- virus en heeft vier nachten opgenomen gelegen. Ik heb ook nog steeds mijn tranen hoog zitten, tis toch ff schrikken z.on klein kindje en het ziekenhuis.
Goed om te lezen dat het al een stuk beter gaat.

Gr chantal

Fijn dat het inmiddels beter gaat! En idd het is niet meer dan logisch toch dat alle spanning er dan uit komt Je kleintje in het ziekenhuis is niet niks hoor en dan komt de vermoeidheid en hormonen in ons lijf er ook nog is bij kijken

Tip: ga er heel bewust mee om en geef het een plek. Dat klinkt misschien en absoluut onbedoeld dwingend, maar is een advies uit ervaring... Tranen horen daarbij, kop op meid! Laat de stijgende lijn zich doorzetten.

hey hoi , gelukkig alles weer gezond .
Ik herken het heel erg goed , onze dochter ( 8 december geboren ) heeft ook in het ziekenhuis gelegen met het rs virus . ze was 11 dagen oud , 5 verschrikkelijke nachten daar geweest , als ik er nu nog aan terug denk begin ik nog te janken .
Ze kreeg oppeens koorts , doktersdienst gebelt en konden gelijk komen , en die heeft ons gelijk doorgestuurt naar het ziekenhuis waar ze werd opgenomen , nog diezelfde nacht werd de kleine van mijn zus ook opgenomen ook rs die was een weekje ouder als die van mij .
Ben dag en nacht bij mijn meisje geweest , dan heb je je verstand op nul en doe je dat gewoon .
maar toen we weer eenmaal thuis waren ben ik gebroken tranen met tuiten alle spanning eruit , tis ook verschrikkelijk om die kleintjes met infuusje en zuurstof ect.. te zien .
Dus neem je tijd !!!!!
En mensen kijk uit met verkouden visite ( vooral kinderen ) Ze hebben het zo te pakken .

liefs mirjam

Mijn middelste heeft ook RS gehad en toen ruim een week aan de zuurstof en sonde gelegen daarna bleef hij steeds weer ziek worden en moest vaak opgenomen worden. Het is heel heftig en verdrietig en ik hield me steeds groot tot ik op een bepaald moment compleet instorte, kon alleen nog maar huilen en werd ook ziek van alle spanningen van die maanden van ziekenhuisopnames. Mijn tip is dus gooi het eruit, huil, schreeuw maar vooral praat er met mensen over en probeer niet alles alleen te doen en op te kroppen. Al met al heeft onze Puck nu ruim 20 keer in het ziekenhuis gelegen maar de laatste tijd gaat het heel erg goed. We hopen maar dat het zo blijft, hopelijk is het voor Julia ook de eerste en meteen de laatste keer.

Terug
Bovenaan