Net zindelijk en op vakantie

<p>Wij gaan over 2 weken met onze dochter van bijna 3 kamperen met de tent, lekker nog even buiten het seizoen nu ze nog niet naar school hoeft. Inmiddels is ze ook zindelijk, dus dat scheelt in de bagage die mee moet.</p><p>Ik zit nog wel even met de nachten, want dan is ze droog maar soms roept ze midden in de nacht dat ze moet plassen en dan moet dat ook gelijk. Denk niet dat er dan tijd is om naar een gebouwtje verderop te lopen. Hoe doen jullie dat? Potje mee, maar waar laat je de inhoud dan? Haar even optillen bij de bosjes? Of een emmer, maar kiept dat dan niet om?</p><p>graag tips!</p>
 
Bij Obelink kun je voor een paar euro een toiletemmer kopen. Incl bril en deksel. Deze gebruikte ik snachts voor de kids ( en mezelf indien nodig) en sochtends leegde ik deze dan in het toiletgebouw.
Ik vond het ideaal.
 
Gewoon je potje meenemen idd en dan evt in de bosjes leeggooien snachts. Wellicht passen er ook wel 2 plasjes in?!
Gaat lukken! Ons zoontje van 2,5 ging ook na 1 week zindelijk mee op vakantie (draagt met slapen wel een luier) maar ging echt perfect!
 
Terug
Bovenaan