Net zwanger, angsten?

Hee ah wat. Fijn super mooi hoe dat dan is gegaan!
Ja ik heb het ook gister verteld maar puur omdat ze allemaal Dingen aten die ik niet mocht eten!
Dus toen maar gezegd ze waren wel erg blij!
Nu alleen. Last van een depri gevoel vandaag dus dat is wat minder ik huil om niks.. het
al voelt het wel terecht.

Wat hebben jullie het leuk verteld zeg! Wou dat ik dat nog kon doen!
 
O leuk, ja beter dan een smoes te moeten verzinnen.
Je kan ze later altijd alsnog een cadeau geven van bv een romper met een tekst van super oma of opa of zoiets dergelijks.

Dat is wel even balen dat je je vandaag minder goed voelt. Hoop dat het morgen weer beter gaat :)
 
Als eerste gefeliciteerd! ??
Ik zit in een vergelijkbare, maar totaal andere situatie. Ook pcos, maar al opgegeven om zwanger te worden. Toen ik er plots achter kwam dat ik zwanger was, was ik in shock. Mijn clearblue test gaf 3+ aan = 5+ wkn. 
Tip: ik heb een hele fijne verloskundige en kon meteen terecht. Ik kreeg een echo, zeven weken, kloppend hartje. De week erna mocht ik nog een echo, twee keer zo groot, alles goed en kloppend hartje. 
Toch blijf ik enorm verbaasd en zou ik het liefst zo een eigen echo apparaat hebben en kunnen bedienen en uitlezen, zodat ik mezelf gerust kan stellen!
Je kunt al je vragen bespreken met je verloskundige. Bij mij kun je ook tegen betaling van €30 een extra echo met foto krijgen. Mij stelt het gerust. Ik ben alleen, mijn partner heeft mij verlaten en soms onzeker/verdrietig. 
Vaak heeft een innesteling ook wat licht bloedverlies. Overleg met je verloskundige en probeer te genieten!
 
Hey dames,
Dankjulliewel voor de reacties weer!!
Mijn dag vandaag is stukken beter ik ben bij de huisarts geweest! Het e.e.a besproken voelde goed, vlak na de huisarts gebeld door de verloskundige en ik mag 13 januari komen voor de eerste echo! Ik ben naar schatting volgens de verloskundige nu 5weken en 3dagen maar ik denk dat dat niet helemaal klopt? omdat mijn cyclus zo raar is ik denk eerder dat ik tussen de 4en5 weken zit.
Ook sprak ik mijn oude buurvrouw vandaag ( zij is echt als een tweede moeder) en ze denkt dat het er twee zullen zijn dus ik ben wel heeel erg benieuwd haha!

Hoe gaat het met jullie zwangerschap?
 
Gelukkig! Whohooe ik heb ook 13 januari mn eerste echo!
Het gaat tot nu toe nog erg goed. Alleen nog dat ik snachts wakker word en dan niet meer kan slapen. En nu ook verkouden. Denk dat ik me laat testen bij ggd ipv een thuistest dan ben ik verplicht thuis te blijven tot de uitslag en kan ik wat rust pakken. Haha.
 
Hee chelsea madeliefje!

Wat leuk we hebben tegelijkertijd onze echo!!
Weet jij wanneer jij je eisprong had en je laatste menstruatie datum? Ik denk namelijk dat ik een week of anderhalf te vroeg een echo ga krijgen…

Vind het zo spannend allemaal!
Ik kan gewoon niet wachten!
Ik zit overal al te kijken naar baby kamers en kleertjes en filmpjes… op internet lezen en kijken..
Hoop dat je echo goed gaat!!
 
Ja ik had wel een gelijkmatige cyclus. Met de echo zo ik 8 weken en 1 dag zwanger moeten zijn.

Ja leuk hè al die babyspullentjes.
Heb je ook al wat gekocht of alleen gekeken?
Ik heb nog niks gekocht.
 
Terug
Bovenaan