Net zwanger en enorm onzeker door buikpijn

Hallo dames,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Monique, afgelopen maandag had ik ook een positieve zwangerschapstest.

2 maanden geleden heb ik een miskraam gehad, met 8 weken. Nu ben ik ook erg onzeker geworden en ben bang dat het weer misgaat.

Bij elke kramp begin ik alweer te twijfelen.

Ik word gek van mezelf

Hoi lieve dames,

Vanochtend tot mijn grote schrik een bloedig gehad.  Het was best veel maar donker van kleur. Op het wc papier zat roze bloed. Gelijk de verloskundige gebeld, die kon niet veel betekenen omdat ik nog maar vijf weken en één dag ben. Zij vreesde wel voor het ergste. Volgende week vrijdag krijg ik sowieso een echo. Zodat als het een miskraam is ze er zeker van zijn dat me baarmoeder leeg/schoon is. En anders om te kijken of dat ze iets kunnen zien/horen. Erg spannend dus :(.  Wel heb ik zoiets van als het mis is dan was dit het beste voor het kindje anders was het niet gebeurd en we weten in ieder geval dat het wel kan.

Groetjes....

Hee Danielle,

Wat vervelend dat je nu nog zo in spanning zit... Hoe voel jij je nu. Ik heb dit ook bij mijn vorige zwangerschap gehad en dat is helaas al fout gegaan. Ik voelde al heel snel me niet meer zwanger. Zwangerschapskwaaltjes gingen gelijk weg... Het hoeft natuurlijk niet mis te gaan... Je leest wel meer dat het goed gaat.. Sterkte en k denk aan je

Afgelopen vrijdag bij de verloskundige geweest. Het hartje klopte heel mooi. Zowel inwendig als uitwendig konden we het hartje zien kloppen. Eigenlijk hadden we ons al ingesteld op het ergste. Er viel echt zo'n enorme last van onze schouders. Er was op dit moment ook geen reden om aan te nemen dat er iets mis is met het kindje. Over drie weken weer een echo :). Gisteren mijn (zwangerschaps)bruidsjurk gekocht. Toch blijven de buikpijnen, de verloskundige zei hierop dat dit kan komen omdat de baarmoeder alles opzij duwt en de baarmoeder zelf al groeit. Bij mij waren me eierstokken inwendig al niet meer te zien omdat me baarmoeder aan de grote kant is.

Iedereen een hele fijne zondag! Hopelijk gaat met jullie ook alles goed!?

Terug
Bovenaan