net zwanger en ik vind het erg spannend

Hallo allemaal,
Ik ben bijna 5 weken zwanger, en ik vind het allemaal zo eng. Iedere keer als ik naar de wc ga, ben ik beetje gespannen. Maar tot nu toe is alles prima, wel veel hoofdpijn. Herkenbaar ? Ik ben erg gevoelig voor hoofdpijn, komt waarschijnlijk ook wel door de spanning. Ik krijg over 2 weken een (inwendige) echo omdat ik via een kliniek zwanger ben geworden. Door middel van een iui behandeling. Bij de tweede was het al raak ! Dus ik ben erg blij, maar vind het toch ook heel erg spannend. Misschien als ik het hartje heb gezien, dat het wat minder zal worden.
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Dat gespannen gevoel ken ik ook hoor, ik had dat ook in het begin.
En dat van je hoofdpijn herken ik ook. Ik ben ook heel gevoelig voor hoofdpijn. Denk dat de spanning die je voelt ook wel veel hoofdpijn veroorzaakt.

Weet zeker als je straks het hartje heb zien kloppen alles een stuk rustiger voor je word en zeker als je die 12 weken grens heb bereikt.

Ik zou proberen lekker van alles te genieten en de spanning toch proberen een beetje los te laten.

liefs

 
Gefeliciteerd!!
Ik ben nu 7 weken en vind het ook ontzettend spannend.
Ik mag de 25e voor de 1e echo.

Sinds vanochtend krijg ik m'n spijkerbroek niet meer dicht. Ik loop nu met de knoop open en nog barst ik er bijna uit ;-)....

Probeer te genieten en wat fijn dat het gelukt is via IUI!!
 
Gefelicteerd allemaal!

@Petra302
Ik ben ook bij de 2e iui behandeling zwanger geworden.

Heb dinsdag toen ik 1 dag overtijd was getest en deze was ook positief! Ben nu dus ook nog maar 4,5 week zwanger en herken ook het gespannen gevoel. Kan het nog nauwelijks bevatten, voel verder ook helemaal niets dus dit maakt het ook heel onwerkelijk. Zou bijna misselijk willen zijn :)

2 juni de eerste echo in het ziekenhuis, Hopelijk valt de meeste spanning dan weg als we zien dat er echt nieuw leven in mijn buik groeit.

Groet,
Julia
 
Dank je wel Geluksmama, jij natuurlijk ook! Is het ook voor jullie de eerste? Leuk dat er hier een aantal meiden zijn die ongeveer even ver zijn.

En wat heerlijk om nu op het forum Zwanger zijn te mogen schrijven!

Groetjes,
Julia
 
Ha allemaal,

Uiteraard iedereen gefeliciteerd!

Gefeliciteerd Julia en Petra302. Ik herken het gevoel ook hoor. Ik ben ook 5 weken zwanger en heb echt nergens last van behalve dat ik wat moe ben ´s avonds.

Omdat ik 2 maanden geleden ook positief getest had, maar na een paar dagen toch ongesteld werd, was ik erg gespannen (vooral bij naar het wc gaan). Het gaat nu goed en ik voel me gelukkig ook goed. Geniet er gewoon van hoor allebei!

Zijn jullie ook zo benieuwd naar de echo?! Voor ons is alles nieuw, het is onze eerste kindje.

Geniet ervan en we zullen elkaar vast spreken op het forum hier. :)

Liefs,
 
Terug
Bovenaan