net zwanger en ik vind het erg spannend

Kan niet wachten op de echo op 2 juni! Zo spannend allemaal. Tis voor ons ook ons eerste kindje en het allerbelangrijkste is dat straks op 2 juni de echo goed is. Daarnaast zijn we ook wel nieuwsgierig of het 1 kindje is of meer omdat ik in ieder geval 2 eitjes had en mogelijk zelfs er zelfs 3 gesprongen. We moeten maar geduld hebben en laat dit nu niet mijn beste eigenschap zijn :)

Groet,
Julia
 
Spannend, Julia.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat een tweeling ook helemaal geweldig is, hoor :D!!!!
Ik ben nu ook erg benieuwd of het niet weer een tweeling is.......................... moet nog ruim een week wachten voordat we het weten (en of het uberhaupt allemaal goed is)!
 
Gefeliciteerd allemaal!

Ik nu 10,5 week zwanger en afgelopen dinsdag 2e echo gehad. De spanning wordt echt minder als je dat kleine mensje in je buik gezien hebt! Met 10 weken zit alles er al op en aan en is het staartje bijv. verdwenen. Het kleintje zwaaide zelfs met zijn/haar armpje!

En wat betreft die misselijkheid... Ik was met 5 en 6 weken ook nog niet misselijk... Maar dat is daarna meer dan goed gemaakt hoor!

Geniet allemaal van deze spannende maar ook vreselijk mooie tijd!



 
Hallo allemaal,

Bedankt voor alle lieve reacties en natuurlijk voor iedereen gefeliciteerd !
Julia78 wat fijn voor jou dat het ook gelukt is. Ik vond die 2 weken wachten echt slopend, en als je weet dat je iedere keer maar 10 % hebt is het echt een wonder. Jij hebt je eerste echo iets later dan ik.
Bij mij ook kansje op meerling, volgens arts altijd als je bv Pregnyll hebt gebruikt. Het is ook mijn eerste kindje en volgens de arts moest ik gezien mijn leeftijd er wel op rekenen dat het een jaar zou gaan duren. Maar niet dus.
Groetjes, Petra
 
Hoi Petra 302,

Ben je direct naar de kliniek gegaan dan vanwege je leeftijd? Of hebben jullie het eerst zelf geprobeerd? Wij zijn uiteindelijk in ronde 20 zwanger geworden. Tis een lange weg geweest, maar we zijn zwanger en daar gaat het om!

Wanneer heb jij je echo? Hopelijk gaat alles voorspoedig.

Groet,
Julia
 
Hoi Julia,

Ik heb problemen met de eisprong, hij is er niet of te vroeg. Daarnaast "doen"bij mij de ovulatietesten het niet. Daardoor heb ik een aantal maanden "verloren". Vandaar dat de eisprong door middel van Pregnyll is opgewekt.
En ik ben alleenstaand, ik ben dus zwanger van een donor. Ik ben er inmiddels helemaal aan gewend, maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen even wennen is. Ik kwam er alleen voor te staan met mijn biologische klok en kinderwens, dus na een paar maanden denken ben ik ervoor gegaan. En ik heb nog geen moment spijt gehad. Het is wel een hele weg geweest, in mijn kliniek moet je verplicht gesprekken met een psycholoog voeren om te kijken of je het wel alleen aan kan. En of je een sociaal vangnet hebt en ga zo maar door. En als je van haar de goedkeuring krijgt, ga je de medische molen in. Je kunt daar kiezen voor gewone KID, maar met iui heb je meer kans. Dus daar ben ik voor gegaan. Iedereen in mijn omgeving staat volledig achter mij en iedereen weet het ook. Ook op mijn werk. Ik schaam me er absoluut niet voor. Maar had het hier nog niet vermeld omdat ik ook gewoon iemand ben die 5 weken zwanger is. Maar een beetje een bijzonder geval. Ik heb op 28 mei de eerste (inwendige) echo. Spannend !
Maar het is voor jullie inderdaad een hele lange weg geweest. Ik heb er bewondering voor, dat jullie het zo lang volgehouden hebben. Maar de beloning zal geweldig zijn !!

Groetjes, Petra
 
Hoooi meiden!
Wat leuk dat we allemaal een beetje gelijk zitten! dat wordt lekker kletsen met elkaar!
ik heb ook al eentijdje hoofdpijn en ben moe, ben zelfs 3 weken geleden bloed wezen prikken ervoor. was niets. ja de stress een beetje denk ik, ben namelijk aan het afstuderen .. ohoh... maar ben bijna klaar en dan kan ik nog meer gaan genieten! maar ik kan mijn stress opzich wel de baas zijn hoor, als ik goed mijn rust pak dus geen zorgen voor mijn kindje!
geniet er allemaal lekker van dat doe ik ook!
 
@Petra302
Wat een bijzonder verhaal zeg! Vind het enorm stoer van je en geef je groot gelijk! Ik zou hetzelfde willen doen in jouw situatie, maar of ik echt door zou durven pakken, vraag ik me af. We zijn hier dus wel met een aantal die even ver zijn, laten we hopen dat alles goed met iedereen aangezien de eerste periode natuurlijk wel heel spannend is.

@allemaal
Leuk om hier te kletsen en elkaars ervaringen te kunnen lezen. Goed weekend!

Groet,
Julia
 
Terug
Bovenaan