Net zwanger.. en nu bloedverlies

Hoi meiden,
Ik ben nu 20 weken zwanger maar weet precies hoe jullie je voelen. Ik heb precies het zelfde gehad met 6 weken tot twee keer toe bloedverlies, de eerste keer wat meer dan de tweede keer. Heb met 10 weken een echo gekregen en alles was goed maar het waren 4 hele lange weken. Dus hoop dat het bij jullie ook blijf zitten denk zoals ik het hoor dat het gewoon innestelingsbloed is. Ik hoor het nog wel zal voor jullie duimen groetjes vanessa

Hoi Marieke,
Ik weet al dat ik zwanger ben.
Ik ben vandaag 6 wk en 5dg.
Dus een innestelingsbloeding zou wel laat zijn..Heb 4 aug positief getest.
En ik heb nu voor de vierde dag een keer of vijf per dag licht bloed, afscheiding..
Geen buikpijn ofzo, dus dat geeft hoop.
Weet ook niet hoelang het kan duren voor het stopt, of juist doorzet. Volgens mij duurt dat heus geen weken toch? mis is mis?
De vk kon nog niets voor me doen toen ik van de week belde.
Bel volgende week gewoon weer, maak me echt ongerust.
Hoop ook dat de echo eerder mag, kan echt niet wachten tot half sept..
Bedankt voor je reactie, maar bij mij is het anders.
Mijn laatste ongi was juist super erg, en duurde twee keer zo lang als normaal..
Groet R

Hoi RW,

Mijn bloedverlies is gestopt gelukkig. Ik ben vandaag bij de huisarts geweest en deze kon verder niets zeggen of doen. Ik heb 18 september een echo dan ben ik 9 weken, en de dag daarna een afspraak bij de verloskundige. Gelukkig hoefde ik met mijn echo niet te wachten tot 12 weken dit omdat ik al een miskraam heb gehad.

Ik heb met mijn miskraam 14 dagen bruinverlies gehad en daarna begon het bloeden en dat werd iedere week heviger. Bij mij heeft het bijna 2 maanden geduurd. En toen het vruchtje eruit was was het ook meteen over. Maar het bloeden hoeft niets te zeggen.
Ik heb toenw el een aantal echos gehad, en als ik jou was zou ik gewoon bij de huisarts om een doorverwijzing van een echo in het ziekenhuis vragen. Daar hebben ze echt wel begrip voor.
En misschien is er gewoon niets aan de hand.
Een innesteling kan ook pas 2 weken na je NOD plaats vinden dus alles kan, en er zijn mensen op een ander forum die nog bloedingen hebben gehad bij 10 weken!
Dus maak je niet te druk en wacht gewoon af en vraag bij de huisarts om een echo!
Succes liefs Bo

Hallo allemaal,

Ik heb vorige week (in de 7e week) bijna een week lang licht bloedverlies gehad, af en toe rood, af en toe bruin. Ik was er helemaal van overtuigd dat het mis was en maakte me vreselijk ongerust. Gelukkig mocht ik vrijdag (precies 7 weken) naar de verloskundige voor een echo en alles bleek goed te zijn. We hebben zelfs het hartje zien kloppen! Innestelingsbloeding kun je hebben, maar meestal rond de 4e week. Later is het soms een voorloper van een miskraam, maar ook heel vaak een zgn. 'contactbloeding'. Door bijv. vrijen, zwaar tillen, harde ontlasting o.i.d. kan er een wondje ontstaan op de baarmoeder (of een bestaand wondje gaat open), waardoor je licht bloedverlies krijgt. Dit komt vaak voor en kan totaal geen kwaad! DUs ga er niet meteen vanuit dat het mis is!

Sterkte.
Groetjes,
Rianne.

Hoi Bo,
Ik heb 19 sept de eerste echo, ben dan 10 wk en 4 dg.
Maar dat vind ik nu echt te lang duren hoor..
Misschien bel ik toch morgen nog even.
Bedankt..R

Terug
Bovenaan