Net zwanger en onzeker !

He anoniem, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben net als jij ook net zwanger ongeveer mijn 4de of 5de week. We zijn er net een dag of 2 achter, dus allemaal erg nieuw. Ik had ook nooit verwacht dat ik zo snel zwanger zou worden, maar toch ben ik het nu.

Leuk om te weten dat er iemand is die ook net als ik net zwanger is. Of ik onzeker ben.. nou nee dat nog niet echt, het moet eerst tot me doordringen denk. Ik voel me nog niet anders of zoiets dus het 'zwangergevoel 'heb ik nog helemaal niet.

Gr, Angelique
 
Hallo , ik ga nu mijn 7e week in en ben inderdaad blij als deze eerste weken voorbij zijn. Ik heb van de HA een verwijsbrief gehad om een termijnecho te laten maken maar het echoscopie centrum wil de afspraak pas maken als ik 11 weken ben, ik heb medicatie geslikt en wilde weten of ik toen al zwanger was of niet . Nu moet ik nog 5 weken wachten en dat is best lang.
 
Logisch dat je je zorgen maakt.
Maar wel hartstikke gefeliciteerd. En probeer er ook een beetje van te genieten.

Ik ben ook een kindje verloren en kreeg meteen een echo bij de verloskundige. Dat was wel heel fijn, echt een opluchting.
 
Terug
Bovenaan