Net zwanger en onzeker...

Hoi allemaal,

Ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben!!
Gisteren is dat positief bevestigd door de huisarts, ik mocht een bloedtest laten doen.
De reden hiervoor was omdat ons na 3 IUI pogingen, 2 IVF pogingen verteld was dat zwanger worden nagenoeg nihil was voor ons. En ineens was ik een week over tijd... Zondag waren gelukkig de winkels open, snel een testje gehaald van clear blue en ja hoor....zwanger 2-3 wkn.
Uitreken datum 28-06-2010.
Ik voel nu al de hele morgen buikpijn, ik ben gewoon bang dat het alsnog mis kan gaan.Iedere toiletgang ben ik weer blij dat ik niets zie. Durf het eigenlijk ook nog tegen niemand te vertellen.
Hebben jullie ook die onzekerheid? Het overschaduwd een beetje mijn geluk. Wanneer kan ik pas ervan genieten? Pas bij 12 weken weet je dat het goed gaat....
Sorry voor het lange verhaal, dit emo gebeuren hoort ook bij zwanger zijn geloof ik ;)

Hi Carol!

Gefeliciteerd!! Supergoed dat het toch nog gelukt is!

Die krampen heb ik ook gehad hoor, de eerste 3 weken nadat ik het wist! Dat je hoopt dat er geen bloed te vinden is, is ook heel normaal! Heb ik ook gedaan, maar op een gegeven moment wordt je er zelf helemaal gestoord van!

Ben nu inmiddels ruim 10 weken en ben nog steeds onzeker en bang! Ook de 12-weken grens geeft je geen zekerheid, helaas...

In elk geval, onwijs gefelciteerd en geniet ervan!

Hoi, allereerst wat fijn voor je dat je zwanger ben..
Bijzonder he. Ik heb vrijdag een positieve test gedaan en ben ook superblij. Maar ik begrijp heel goed wat je bedoel want ik heb dat ook. Het is een beetje dubbel gevoel. Aan de ene kant ben je super gelukkig maar aan de andere kant toch erg bang dat het mis kan gaan. Bij elk krampje of steekje ben ik bang dat het mis gaat en het word bijna een obsessie om te kijken of ik geen bloed verlies heb. M'n uitgerekende datum is 25 juni 2010 en ben nu ong 5,5 week zwanger.
Het is zo spannend allemaal.
Ik kan niet wachten tot dat ik de 12 weken echo krijg, dan is het risico al stukken minder.

Hoi gefeliciteerd!
Ook ik heb de eerste drie weken flinke krampen/ trekken en gloeien gevoeld. Dat is nu bijna over en het voelt nu alleen nog wat anders. Maakt me eigenlijk ook wel onzeker. Ik had ook een hard ribbeltje en vandaag is die zacht geworden, ben nu 5 weken en 6 dagen. Mijn borsten doen minder pijn en ik ben minder misselijk. Maar ik geloof ook dat als ik het rusig aan doe, dat het dan ook allemaal minder is en dat mn lichaam zich nu aan het aanpassen is ofzo. Ik heb nu geen buikkrampen of bloedverlies dus maar vertrouwen hebben dat het groeit he... wel lastig want ik ben even de draad kwijt hoe mijn lichaam nu werkt en wat normaal is, het is de eerste keer.... morgen VK bellen maar die zal wel precies hetzelfde zeggen...

Oh ik herken t zo goed. Van het weekend getest en superblij (na ruim anderhalf jaar en 2 dagen voordat ik weer naar de gyn zou gaan voor vervolgstappen).

Maar ik voel ook zo weinig. Nu al bijna niet eens krampjes. En mijn borsten varieren ook in omvang. Als ze dan slapper zijn, dan wordt ik zooooo onzeker. Niet echt misselijk, ruikk niet beter, lust nog gewoon koffie en ben niet extreem moe (een klein beetje wel, maar kan ook aan de wintertijd liggen)...

Nog 4 weekjes slapen en dan een echo!
Dat gaat tenminste wle een beetje helpen in mijn onzekerheid.

gr.
Wenser

he hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap, die krampen in je buik heb ik ookl gehad en dacht elke keer dat als ik naar de wc ging ik ongesteld zou worden....gelukkig niet dus maar ik snap je gevoel wel hoor. het is normaal. geniet er lekker van...

ik herken het ook heel goed hoor!
ook ik heb van het weekend positief getest!! super blij maar oh zo onzeker..ook omdat ik gister beetje roze bruin bloedverlies had..schrok me rot,mocht gelijk langskomen bij de verloskundige! ben ongeveer 5 weken zwanger en zag er goed uit,over 2 weken terug om te kijken of het hartje klopt..spannend!! dat beetje bloedverlies kan komen door sex of dat er een adertje is geknapt..maar goed tis best dubbel allemaal blij en onzeker.

succes allemaal!

zonnetje

Hallo allemaal,

Ik weet pas sinds vorige week dat ik zwanger ben. Ik ben nu precies 5 weken zwanger, als het goed is. En dus 30 juni uitgerekend.

3 maanden geleden heb ik een miskraam gehad. Dat maakt me nu heel onzeker ... want het ene moment voel ik vanalles en het andere moment (denk ik) niets te voelen. Ik voel me in de loop van de dag wat misselijk (maar lang niet genoeg om te gaan overgeven). Mijn borsten zijn het ene moment gevoelig, en het andere moment voel ik niets vreemds. Wel heb ik continu een beetje een branderig/drukkend gevoel in mijn onderbuik, waardoor ik weet dat er iets gebeurt. Koffie lust ik nog gewoon, maar 's avonds liever niet. En ik droom heel raar de laatste dagen ... waardoor ik met hoofdpijn op sta.

Gelukkig mag ik - vanwege de miskraam - al met 7 weken naar de VK. Nog 2 weken wachten ....

Zonnetje, hoe kreeg jij het voor elkaar om met 5 weken al een echo te hebben? Lijkt me een fijne bevestiging!

Groeten.

Terug
Bovenaan