Net zwanger en onzeker...

hoi laantje,

spannende tijd he..!iedereen voelt wat anders ik bijvoorbeeld heb helemaal geen krampjes of iets maar heb wel pistjes en gevoelige borsten en zijn al voller,verder niks.

ik mocht komen omdat ik beetje bruin roze bloedverlies had en me zorgen maakte,toen mocht ik dezelfde dag komen!inwendige echo gemaakt en bevestigd dat ik zwanger ben en er iets kleins in me baarmoeder zit,ongeveer 5 weken zwanger.over 2 weken mag ik weer om te kijken hoever ik precies ben en of het hartje klopt.ben blij dat ik dan alweer mag,omdat ik graag wil weten of het goed zit! (net als jullie).

liefs zonnetje

Hallo,

Ik herken je verhaal. Ik heb een Mk gehad in mei en toen ik net zwanger raakte voelde ik de eerste weken ook heel veel krampen. Ik maakte me vreselijk zorgen maar al met al bleek het het oprekken van de baarmoeder te zijn. Ik was bang voor de wc. Ik ben nu 10 weken en ben er nu overheen. De krampen hebben zo'n 3 weken geduurd en na 2 mooie en goede echo's heb ik er een beetje vertrouwen er in.

Je bent dus niet de enige... Nee contact op met je gyn. Je kan met 6-7 weken vaak al wat zien. Zolang er geen bloedverlies is, gaat het nog goed.

Grtjs, Marjoleine

Terug
Bovenaan