Net zwanger, maar voel nog helemaal niks....

Hallo Lady's

Ik heb een vraagje.
Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Nu voel ik alleen echt nog helemaal niks. Geen misselijkheid, gevoelige borsten of 1 van de andere symptomen die bij zwangerschap horen. Hierdoor voel ik me nog helemaal niet zwanger. Ik ben super blij dat ik zwanger ben maar kan er nog niet echt van genieten. Weet iemand of het normaal is dat je in het begin nog helemaal niets voelt of dat dit een voorteken is dat er misschien toch iets mis is????
Ben trouwens 4,5 week zwanger.

Onzekere maar toch wel heel blije Ikk1982
 
hoihoi

ik voelde ook niks toen ik erachter kwam dat ik zwanger was door de test te doen... ging er helemaal niet vanuit dat ik het zou zijn... nu ben ik 7 weken zwanger en begint nu vanalles een beetje te voelen...

Heel begrijpelijk dat dit je heel onzeker maakt! maar het hoeft niet zo te zijn dat het niet goed gaat...

dikke knuffel
 
Ik voelde in het begin ook bijna niets hoor. Ik kon daardoor ook niet geloven dat ik zwanger was. Naarmate de tijd vorderde kwamen de gevoelige borsten (een kleine beetje en ook nu nog niet heel erg (23 wkn)) en de misselijkheid. Ik denk dat dat begon bij een week of 7 / 8 of zo. Het enige dat ik wel had was een kort lontje. Maar pas achteraf begreep ik dat dat met de zwangerschap te maken had. Heb nog steeds een kort lontje ...
 
Ten eerste gefeliciteerd!! Maar in het begin voelde ik ook niks hoor, na een week of 8 werd ik wel heel erg moe, maar gelukkig nooit last gehad van misselijkheid enzo!
 
Wees geduldig je hormonen zorgen straks voor je kwaaltjes de een heeft hier eerder last van als de ander, wees nu nog maar blij, voor je et weet sta je boven de wc hahaha!
Niks om je zorgen over te maken gemiddelde kwaaltjes beginnen tussen week 6 en 8
 
gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!

bij mijn eerste had ik ook niks. Ja mijn buikje groeide na 12 weken wel en ik zag de echo..maar dat was het ook. Pas met 17 weken begon de kleine te traapen en werdt het werkelijkheid. Niks om je zorgen over te maken.

Nu van de 2de ben ik vanaf dag 1 misselijk geweest, gevoelige borsten, veel plassen, doodmoe, obstipatie, nu langzaam vergeetachtig..enz.
En geloof me dat is echt geen pretje. Ik wenste zo'n zwangerschap als de eerste en wat jij nu hebt.

Geniet zolang je geen kwaaltjes heb. Ik weet dat het "leuk" is om te merken dat je zwanger bent..maar dat verveeld ook snel. Een zwangerschap draaid om geduld. De eerste weken is wachten op alles...wachten op de eerste afspraak, eerste echo, op je buikje, enz... Maar na 18-20 weken merk je echt wel dat je zwanger bent (nog ver weg hé) en tegen het einde is het weer wachten tot je eindelijk je kleine hebt. En op het einde komen de kwaaltje vanzelf.....niet kunnen slapen, allles doet pijn, veel plassen, (vooral met de zomer) dikke enkels, enz.....

Dus geniet nu het nog even kan en geloof het nu maar !!!! je bent ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ook zonder kwaaltjes

succes
 
Hi gefeliciteerd!!
Ben nu ook 4,5 week zwanger, enige ding is dat ik alles vergeet, maar kan erook mee te maken hebben dat we binnen 2 weken 4 verjaardagen hebben, 2 kinderfeestjes en sinterklaas hihiihhihih

Ik merk echt helemaal niks. Had test van kv (2 voor 5 euro) en heb net nog getest. Binnen een minuut stond er een duidelijke streep!!!

Ga er lekker van genieten!!!
 
Terug
Bovenaan