Net zwanger, maar voel nog helemaal niks....

Misselijk ben ik bij geen van mijn zwangerschappen ooit geweest, gevoelige borsten had ik wel. Maar de een heeft nu eenmaal van alles en de ander nergens last van.
zolang je geen buikpijn en bloedverlies hebt zou ik me maar geen zorgen maken.
 
Gefeliciteerd.

Ik had in het begin ook nergens last van.
Met ruim 5 weken word ik heel misselijk, moe, hoofdpijn enzo.

Dus mijn advies, geniet er nog maar even van.
 
hoi
Gefeliciteerd!

Ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger, en heb de eerste dagen alleen een raar vol gevoel in de onderbuik gehad met wat lichte krampen. Zat te wachten tot de ongesteldheid door zou breken maar dat gebeurde niet... Voel inmiddels niets meer!
Daar wordt je ook onzeker van. Maar goed, geen bloedverlies en nog steeds een positieve test...
 
proficiat!!!

dat is helemaal normaal! ik heb het ook gehad & zelfs nu nog omdat ik nog helemaal geen buikje heb ben nu 12 weken & 4 dagen zwanger
ben alleen maar moe geweest & alles stinkt haha het wordt allemaal wel al minder met het slapen :)

ik begin nu pas te genieten & me zwanger te voelen omdat ik het kan delen met anderen de eerste 3 maanden kom je als vrouw automatisch niet gelijk op je roze/blauwe wolk omdat je bang bent dat het mis kan gaan me vriend dacht dat ik er niet blij mee was omdat ik er zo rustig op reageerde ;)

groetjes Indry
 
Hallo,

Ik kwam er achter toen ik 4 weken zwanger was omdat ik geopereerd werd en ze me bloed hebben geprikt. Had dus nog helemaal nergens last van.
Nu ben ik 7 weken en kan je vertellen dat ik allemaal kwaaltjes heb, ben bijna de hele dag door misselijk, pijnlijke borsten erg moe.. Dus het kan nog wel komen..

Groetjes Suus
 
gefeliciteerd ik ben nu 28 weken zwanger en ik voelde eerste 7 weken enkel me borsten die groter werden en vermoeidheid maar verder niks had het nog niet door tot week 8 en toen zo ziek werd daarna 5x in ziekenhuis gelegen dus wees blij als het zo blijft:p nu gaat trouwens alles wel weer goed hoor hahaha betekent niet dat je het ook zo erg krijg natuurlijk elke zwangerschap is anders

 
Hallo Dames, 
 
ik ben 5 a 6 weken zwanger, dit is niet helemaal duidelijk ivm met onregelmatige cyclus. Ik voelde me met vier weken in iedergeval ontzettend zwanger, ik had een opgeblazen buik, voelde lichtelijke kramp/steekjes. En nu voel ik helemaal niks meer, geen opgeblazen gevoel meer, geen steekjes meer etc. Vier maand geleden heb ik een miskraam gehad en ben nu dus erg bang en onzeker geworden om weer een miskraam te krijgen. 18 juli heb ik een echo dan zou ik dus 7 a 8 weken moeten zijn. Zijn er meerdere dames die met 4 of 5 weken veel symptomen hadden en daarna ineens niet meer? 
 
Liefs S 
 
Terug
Bovenaan