Net ZWANGER...nog meer dames???

Meiden allemaal van harte gefeliciteerd. Spannend hè dat wachten. Het duurt ook zo lang voordat je mag voor de echo. Bij ons krijg je eerst een intake gesprek met 9 weken en met 10 weken een eerste echo. Dat doen ze omdat ze dan een goed indicatie kunnen geven voor de toekomst. Als het dan goed is is de kans op een miskraam nihil. Als je heel vroeg komt kan het zijn dat je nog niets of niet zoveel ziet, wat dan weer spanning oplevert. Ik ben er wel blij mee dat ze het zo doen, al moet je 6 weken wachten op de echo.
Maar als je niet bloed dan mag je er vanuit gaan dat het goed is.... dus probeer ook te genieten! En veel afleiding zoeken!!! Dan gaat de tijd sneller.

liefs

Hoi mede zwangere dames!

Ja erg leuk om elkaar zo op de hoogte te houden! Helemaal omdat we rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Maar idd wachten duurt heel erg lang. Ik hoop zo dat alles goed gaat deze weken, maar voel me eigelijk ook best goed. Ik heb laatst al gedroomt dat ik bij de VK kwam en bleek dat ik helemaal niet zwanger was hahaha. Nougoed dat hopen we maar niet he. 2 positieve testen lijkt me voldoende. Ik ga morgen maar is een klein cadeautje kopen voor mn vriend. Hij is ook dolblij. Een leuk tshirtje met papa is de beste ofzo, denk dat het dat wel goed doet!
Bij ons is het ook zo snel angelique! In Juli gestopt met de pil, 1x ongesteld en BAM raak haha. Mn vriend helemaal trots natuurlijk ahah. Nu maar snel deze weken achter de rug, denk dat ik dan op en top kan gaan genieten.
Zeg vraagje nog..... hebben jullie er ook last van als je een lage broeg aan hebt (heup broek zeg maar) en die in je onderbuik drukt. Ik vind dat nu een heel naar gevoel...maarja om nu al zwangerschaps kleding te gaan halen is wel wat vrieng vinden jullie niet??

Liefs Saartje.

hoi saartje,
ik ben je toch achterna gekomen hihi.
vandaag mijn nod dag.
2 dagen misselijk,vanmorgen lichte 2de streep.
ook in juli mijn spiraal laten verwijderen.
dit was de 3de ronde.
gr marjan

HEeej Marjan!

Wat super zeg! Gefeliciteerd! Hoe voel je je verder? weet je al hoever je ongeveerd bent? ik ben nu 6 weken haha. Wou maar dat ik nu 6 weken verder was...vind dit echt heel spannend. Voel me verder gelukkig wel goed. Maar misschien is het juist daarom ook wel spannend he.

Groetjes Saartje.

Hallo dames,

Allemaal gefeliciteerd!!! Ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben. Wordt het 4e kindje. Ben 22 mei uitgerekend. Ik heb over 2 weken de eerste afspraak bij de VK en gelijk krijg ik een echo (ben dan 8 weken). Ik ben benieuwd, weer superspannend natuurlijk. We hebben het alleen aan mijn schoonzusje verteld. Na de echo vertellen we het aan de naaste familie. Ik heb helemaal geen last van kwaaltjes e.d. Begin alleen nu wel erg moe te worden.
Iedereen veel succes met wachten tot de 1e afspraak/echo.

Groetjes

Hoi dames, allemaal gefeliciteerd! Hier ook hetzelfde. We weten sinds 2 weken dat er een kleintje aan zit te komen. Ik heb meteen rechtstreeks met de VK gebeld en heb op 16 okt. de eerste afspraak. Als het goed is krijg ik dan ook meteen een echo. Dat zou met 9 weken zijn dan. Ze zei wel dat ik veel moet drinken van te voren, omdat het anders moeilijk te zien zal zijn. Spannend!! Nog 2,5 week geduld hebben. Ik heb het alleen mijn beste vriendin verteld. Zij wist ook dat ik met de pil gestopt was. Ze hebben zelf net ook een kleine gekregen, dus aan haar kan ik alles vragen wat ik niet weet... Mijn ouders en schoonouders willen we het vertellen zodra de echo geweest is. Ik kan niet wachten!
Gr. Jain

Ow ja, wanneer zijn bij jullie de zwangerschapsklachten begonnen?? Ik mag tot nu toe nog niet klagen, maar ben bang dat dat nog wel gaat veranderen... ik zit nu in wk 7.

Ik dacht net bij iemand te lezen dat de heupbroeken al niet meer zo fijn zitten. Daar heb ik ook last van, maar toch ben ik maar hoogstens 0,3 kg aangekomen. Daar kan het dus eigenlijk niet van zijn!

Hoi Jain,

Ja dat was bij mij idd met de heupbroeken. Nee ik ben ook bijna nog niks aangekomen. Of het dan toch gewoon het gevoel is dat er wat in je buik drukt. Maar het kan ook heel goed zijn dat je darmen opgezet zijn., Hier heb in vooral savonds last van. Dan heb ik al echt zo'n zwangere buik haha. Wel leuk, alleem beetje jammer dat het van mn darmen komt haha. Maargoed dan trek ik een trainings broek aan, maar dat gaan overdag een beetje moeilijk he. Maar ik wacht nog eventjes met andere kleding kopen. As vrijdag gaan we het mijn ouders en zusje vertellen! Zo spannend ahaha. Leuke cadeautjes gekocht dus gaat helemaal goed komen!
Ik heb trouwens pas als ik 10 weken ben de eerste afspraak bij deVK, en met 12 weken de echo. Maarja opzich ook niet zo erg, dan ben ik het meeste kritieke punt wel voorbij met de echo. Zal hier wel anders gaan in ht oooosten haha.

Groetjes Sam.

Terug
Bovenaan