Net zwanger, op zoek naar goede smoesjes bij feestdagen

Ik herken het. 
Ik weet ook nog maar 1 week dat ik in verwachting ben. Ondertussen ook mijn verjaardag gevierd. Gelukkig zelf de cava gekozen alcohol vrij en ook zelf de menu kunnen verzorgen.
Met kerst gaat dat moeilijker zijn.
Ik hou echt van hapjes met garnaaltjes en gerookte zalm en ik weet dus ook dat mijn mama dit gaat klaarmaken..
Geen idee hoe of wat te reageren :)

Leuk om te lezen allemaal dit... stiekem een beetje jaloers naar de zwangere periode van een jaar geleden... met kerst was het inmiddels aangekondigd dus geen smoezen nodig gehad gelukkig ? 
Gefeliciteerd voor degenen wat nu net zwanger zijn en geniet van de komende tijd.. toch ook wel een beetje leuk dat stiekem doen.. samen met je man delen jullie zo'n groot geheim, zo bijzonder??

Ik heb hier ook een groot probleem. In november moesten wij al een menu kiezen voor kerst. 
Goed, wat voor eten krijg ik nu dus, wildzwijnhaas, procureurlap en verder nog wat dingen, en als toetje arretjescake. Het gaat ontzettend opvallen als ik dit laat staan.
Wildzwijnhaas is medium gebakken en arretjescake zit ei in.

Hellup! Hoe ga ik dat doen! Heb nog niet positief getest, maar heb nu wel symptomen. zit nu op 4 dagen voor mijn NOD, precies de dag dat we dat menu hebben. 

Terug
Bovenaan